احراز هویت رای دهندگان الکترونیکی انجام می شود


احراز هویت رای دهندگان الکترونیکی انجام می شود

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: احراز هویت رای دهندگان در تمامی شعب  اخذ رای بویراحمد و دنا به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می شود.

شاهرخ کناری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ۶ ماه پیش شعب اخذ رای بررسی و زیرساخت های لازم برای احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان فراهم شد.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات بویراحمد و دنا افزود: در چند مرحله آموزش های لازم به کاربران رایانه داده شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی تاکید کرد:احراز هویت از طریق اسکن کارت ملی و به صورت آنلاین انجام می شود در نتیجه امکان ثبت دوباره یک کارت ملی در هیچ شعبه دیگری وجود ندارد.
کناری گفت: همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه برای شرکت در فرایند رای گیری الزامی است و احراز هویت از طریق کارت ملی و مهر شرکت در انتخابات در شناسنامه ثبت می شود.
وی اظهار داشت: ۳۰۷ شعبه اخذ رای در بویراحمد و دنا پیش بینی شده است که در هر شعبه پنج تا هفت نفربه عنوان اعضای شعب حضور دارند و این افراد توسط هیات اجرایی انتخاب می شوند.
کناری ادامه داد: اعضای هیات نظارت شورای نگهبان در هر شعبه نیز چهار تا ۶ نفر هستند که یک نفر نماینده فرماندار، یک نفر بازرس و تا سه نفر نیروی امنیتی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش