شرکت تیم شطرنج بانوان گیلان در مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور


شرکت تیم شطرنج بانوان گیلان در مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور

رشت - ایرنا - تیم شطرنج بانوان گیلان در رقابتهای قهرمانی ناشنوایان کشور حضور یافت.

رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : رقابتهای شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای کشور از امروز در تهران آغاز می شود که تیم گیلان نیز با چهار ورزشکار در این دوره از رقابتها حضور یافت.

کریم لیاقت جو افزود : بر این اساس آزاده کاووسی، گیتی نوروز پرشکوهی، طاهره جلوس و نغمه کساری اعضای تیم شطرنج بانوان گیلان را در رقابتهای قهرمانی ناشنوایان کشور تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: همچنین افسانه اصغرپور به عنوان مربی و سرپرست، تیم شطرنج بانوان ناشنوای گیلان در رقابتهای قهرمانی کشور را همراهی و هدایت می کند که امید است این تیم در جریان مسابقات با کسب مدال های رنگارنگ مقام شایسته ای نیز کسب کند.

وی بیان کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوایان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقام شامخ زن، تا روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران ادامه می یابد.
رئیس هیات ورزش های نانشوایان استان گیلان اضافه کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای کشور در پنج دور و طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج برگزار خواهد شد که در نهایت نفرات برتر این رقابتها مشخص می شوند.

لیاقت جو خاطرنشان کرد: هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان در ۱۲ رشته ورزشی و در هر دو بخش بانوان و مردان فعالیت دارند که همواره این ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف و در مسابقات کشوری مقام های شایسته ای را کسب می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان