جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟


جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟

مامان ها همیشه در تعیین جنسیت جنین عجله می کنند و دنبال هر راهی هستند تا حدسیاتی بزنند که جنین که آنها پسر است یا دختر.

مامان ها همیشه در تعیین جنسیت جنین عجله می کنند و دنبال هر راهی هستند تا حدسیاتی بزنند که جنین که آنها پسر است یا دختر!! این را اول مقاله بگم که هیچ کدوم از علائم زیر روش قطعی برای تعیین جنسیت جنین نیست و تنها براساس تجربیات مادرانی که نوزاد پسر داشتند، جمع آوری شده که اکثریت این علائم را داشته اند، چه بسا در این میان افرادی هم بوده اند که با توجه به داشتن این علائم دختردار شدن اند. یکی از علائمی که مامان ها خیلی دنبال می کنند این است که جنین پسر در کدام قسمت شکم قرار میگیرد. در این مقاله پاسخ این سوال و سایر علائم جنین پسر را باهم مقایسه می کنیم:
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟
16 علائم قابل توجه جنین پسر در طول بارداری
برخی از علائم قابل توجه در پسر باردار بودن عبارتند از:
1.حالت تهوع:
هنگامی که علائم اولیه بارداری مانند حالت تهوع را تجربه نکنید، پسر باردار هستید
2. ضربان قلب:
اگر متوجه شدید ضربان قلب جنین کمتر از 140 ضربه در دقیقه است، نشان دهنده پسردار شدن است.
3. بروز آکنه:
آکنه یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد پسر دارید.
4. هوس کردن غذا:
هنگامی که پسر باردار هستید، به غذاهای ترش یا شور بیشتر تمایل دارید
5. موقعیت جنین پسر در شکم:
موقعیت شکم یکی از علامت های رایج است که می تواند جنسیت را تعیین کند و اگر شکم شما پایین قرار دارد نشان میدهد پسر باردار هستید یعنی جنین در قسمت پایین شکم قرار دارد.
6. تغییر شخصیت:
جنسیت نوزاد عمدتا بر تغییرات رفتاری تاثیر می گذارد. زنان با طبیعت تهاجمی، جسور و غالب، بیشتر احتمال دارد پسر باردار باشند.
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟
7.رنگ ادرار:
ظاهرا رنگ ادرار شما در دوران بارداری تغییر میکند. اگر ادرار تیره باشد نشان می دهد پسر باردار هستید.
8.اندازه سینه:
در دوران بارداری، سینه ها شروع به بزرگ شدن می کنند زیرا برای شیردهی آماده می شوند (بزرگ و حساس شدن سینه زنان در دوران بارداری از همان ماه اول). هنگامی که پسر باردار هستید ، پستان سمت راست شما بزرگتر از سمت چپ می شود.
9. سردی پاها:
پاهای سرد در طول بارداری یکی از نشانه های روشن پسردار بودن است.
10.رشد مو:
یکی دیگر از نشانه های رایج پسر داشتن سرعت رشد موها است. اگر پسر داشته باشید، معمولا موها سریعتر رشد می کند.
11.موقعیت خواب:
در دوران بارداری، اغلب احساس خستگی می کنید. در چنین وضعیتی، اگر بیشتر روی پهلوی چپ خود خوابیدید (خوابیدن زیاد در دوران بارداری)، نشان می دهد پسر باردار هستید.
12. خشکی دست ها:
خشکی و ترک خوردن دست یکی دیگر از نشانه های قابل توجهی پسر داشتن است .
13.افزایش وزن:
همراه با شکم گرد، افزایش وزن به طور قابل توجهی جنسیت را نشان می دهد. هنگامی که پسر باردار هستید، افزایش وزن کاملا مشهود است.
14. دست ها و پاهای سرد
آیا دست های شما سرد است؟ پس احتمالا پسر باردار هستید. به نظر می رسد زنانی که پسر باردار هستند دست ها و پاهای سردتری نسبت به کسانی که دختر باردار هستند دارند.
15. لینا نیگرا:
Linea nigra یک خط تیره است که در اطراف شکم باردار دیده می شود. در حقیقت، این خط همیشه وجود داشت، اما تا زمانی که باردار نشوید دیده نمی شود. همانطور که حاملگی پیش می رود، این خط تیره تر می شود. این خط بارداری نقش مهمی در پیش بینی جنسیت نوزاد دارد. اگر خط از شکم به قفسه سینه برسد یعنی پسر دارید! بعضی معتقدند اگر خط کمی کشیده یا شکسته باشد ، به این معنی است که پسر دارید.
16. تکان های جنین پسر:
نظرات زیادی در مورد این موضع وجود دارد! اعتقاد بر این است که اگر شکم شما پایین باشد یعنی پسر دارید یعنی پسر در قسمت پایین شکم قرار بگیرد. برای دختران، تصور می شود شکم بالاتر قرار دارد. شکم پایین نزدیک به لگن معمولا نشان دهنده پسر است.
17.ویار بارداری دوغ و جنین پسر:
ویار دوغ یکی از شایع ترین ویار بارداری است که زنان باردار ممکن است در هر زمانی آن را هوس کنند. از آنجاییکه دوغ در گروه غذاهای شور دسته بندی می شود نشان دهنده جنین پسر است. از این رو اگر ویار دوغ دارید شما یک پسر باردارید!
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟
احساس حرکات جنین پسر توسط مادر باردار
محل احساس حرکات و تکان های جنین پسر توسط مادر حامله ، کجاست؟
طبق تجربه ، حرکات جنین پسر ، بیشتر در طرفین شکم و در قسمت پهلوی چپ و راست حس می شود.
در جنین پسر معمولا مادر این حس را دارد که انگار جنین دست خود را در پهلوی مادر فرو برده است و یا هنگام خواب وقتی که به پهلو می خوابد حس می کند که انگار دست جنین در زیر پهلوی او قرار گرفته و مثل این است که گیر کرده است!
همانطور که عرض شد ، این یک روش تجربی است و ممکن است حتی برخی از مادران باردار چنین تفاوت هایی را حس نکنند. اما در هر صورت ، این روشی است که نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و هیچ ضرری هم در این روش تشخیص ، متوجه مادر و جنین نیست و لازمه این کار فقط داشتن دقت توسط مادر حامله است.
امید است که این روش به همراه سایر روش های تجربی ، مخصوصا برای مادرانی که تمایلی به سونوگرافی تعیین جنسیت ندارند در تشخیص جنسیت جنین آن ها کمک شایانی بکند.

مهم‌ترین مطالب در این‌باره:
ویار بارداری امری طبیعی است و تعداد کثیری از زنان باردار از ماه دوم بارداری خود آن را تجربه می کنند. منتها ویار هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. ممکن است فردی ویار ترشی داشته باشد، فردی دیگر ویار تلخی، فردی مدام برای خوردن شیرینی ولع داشته و فردی دیگر به دنبال غذاهای شور باشد!
جالب است بدانید: تجربیات نشان داده است که یکی از راههای تشخیص جنسیت جنین ویار است و هر فردی می تواند با توجه به ویار غذایی که دارد شانس خود را در شناسایی جنین محک بزند.
ویار بارداری و جنسیت جنین
ویار دوران حاملگی بسیار طبیعی است و به دلیل تغییراتی که در هورمون ها ایجاد می شود ذائقه مادران را تغییر می دهد و باعث می شود فرد میل شدید به خوردن غذاهایی معمول و غیر معمول داشته باشد.
از قدیم الایام زنان باردار با توجه به نوع غذاهایی که مصرف می کردند و ویاری که داشته اند می توانستند جنسیت جنین خود را حدس بزنند، با اینکه صرفا یک حدس مادرانه است و هیچ شواهد علمی برای آن مطرح نشده است با اینحال هنوزم که هنوزه این افسانه در میان زنان باردار وجود دارد و به محض شروع ویار دلشان می خواهد از طریق غذاهایی که هوس می کنند جنسیت جنین خود را محک بزنند.
میل به غذاهای تند، شور، شیرین و حساسیت به بو از چیزهایی است که اکثر زنان باردار آن را تجربه می کنند. منتها ویار ارتباط مستقیمی با جنسیت جنین دارد و به راحتی می توانید با نوع ویاری که دارید جنسیت جنینی که در وجود شما زندگی می کند را تشخیص دهید.
در واقع به نوعی به باورهای مردم برمی گردد که از دوران قدیم تاکنون در هفته های اول بارداری و قبل از انجام سونوگرافی با درنظر گرفتن ویار، به تشخیص جنسیت جنین می پردازند و همین باورها هنوزم که هنوزه پابرجاست و به محض بارداری، زنان و مادران از تغییراتی که در ذائقه ی خود مشاهده می کنند جنسیت جنین را حدس می زنند.
به طور مثال ولع برای غذاهای شور به جنین پسر و اشتیاق برای خوردن غذاهای شیرین به جنین دختر اشاره دارد. از این رو در ادامه به انواع ویار بارداری که ممکن است آنها را تجربه کنید و بتوانید جنسیت جنین خود را تشخیص دهید می پردازیم.
ویار بارداری و جنسیت جنین پسر
یکی از افسانه هایی که از قدیم و ندیم تاکنون بین خانواده ها پابرجاست، حدس جنسیت جنین بر اساس ویاراست. در واقع برای اثبات این موضوع بر روی تعدادی از زنان باردار تحقیق شده است که نتایج نشان می دهد چیزی در حدود ۱۳ درصد زنان بر اساس ویاری که داشته اند توانسته بودند جنسیت جنین را محک بزنند.
در واقع اکثر زنان باردار در زمان بارداری به خوردن غذاهای نمکی و تنقلات شور علاقه زیادی نشان داده اند که در اکثر مواقع این نوع ویار نشان دهنده جنین پسر است.
مانیکه زنان باردار به خوردن غذاهای شور میل دارند و هوس تنقلات نمکی می کنند به احتمال قوی صاحب یک شازده بازیگوش می شوند، بلعکس درصد کمتری از زنان در دوران بارداری ویار غذاهای شیرین می کنند و میلی به خوردن بستنی و شکلات ندارند.
با اینحال زنانی که در دوران بارداری به سراغ مواد غذایی شیرین می روند، به احتمال قوی صاحب یک دختر دوستداشتنی خواهند شد.
لازم است بدانید: تمامی این موارد فقط بر اساس مواردی است که از طریق تجربه بدست آمده و هیچ نظریه ی علمی برای این موضوع مطرح نشده است. بیشتر ویارهایی که ممکن است برای زنان باردار پیش بیاید، اشاره به جنین پسر دارد. ویار دوغ، ویار خیار، ویار غذاهای شور، ترشی جات و مرکبات و غیره به نوعی به جنین پسر اشاره دارد.
از این رو اگر برای پسردار شدن لحظه شماری می کنید و دلتان می خواهد یک پسر قوی و دوستداشتنی را باردار باشید، به ویاری که دارید توجه کنید! ویارهای زیر نشان دهنده اینست که فرشته کوچکی که به دنیا خواهید آورد پسر است.
ویار بارداری نمک و جنین پسر
ویار نمک به جنین پسر ارتباط دارد و اگر ویار نمک دارید و مدام دلتان می خواهد نمک بخورید، به احتمال قوی جنینی که در وجود شما زندگی می کند یک پسر قوی و دوستداشتنی است.
افراد زیادی ویار نمک را تجربه کرده اند، از قدیم و ندیم زنان بارداری که به سراغ نمک می رفتند و با ولع نمک می خوردند صاحب پسر می شدند، از این رو هنوزم که هنوزه زنان باردار با توجه به این قبیل تجربیات می توانند با ویاری که دارند شانس خود را در تشخیص جنین محک بزنند.
ویار بارداری ترشی جات و جنین پسر
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بدون هیچ دلیلی هوس ترشی جات کنید. در واقع به ترشی جات نمک اضافه شده است و در گروه ویارهای جنین پسر قرار دارد. اگر دلتان لواشک می خواهد و به انواع ترشی جات ولع دارید بی شک جنین پسر باردارید!
ویار بارداری خیار و جنین پسر
ویار خیار یکی از بارزترین و شایع ترین ویار دوران بارداری است که به جنین پسر اشاره دارد. ویار خیار بسیار معمول و رایج است و درصد زیادی از زنان باردار این ویار را دارند.اگر شما هم ویار خیار دارید ممکن است فرزند پسر به دنیا آورید.
خصوصا ویار خیارشور در اکثر زنان باردار دیده می شود و از آنجاییکه در گروه غذاهای شور محسوب می شود به جنین پسر اشاره دارد.
ویار بارداری دوغ خیار و جنین پسر
یکی دیگر از ویارهایی که به جنین پسر اشاره دارد، ویار دوغ خیار است. ویار دوغ خیار به دلیل نمکی که دارد در گروه مواد غذایی شور محسوب می شود و هر چیزی که نمکی و شور باشد نشان دهنده جنین پسر است.
اگر دلتان می خواهد صاحب یک پسر زیبا و دوستداشتنی شوید و ویار دوغ خیار دارید به احتمال خیلی قوی شما صاحب یک شازده دوستداشتنی و بازیگوش می شوید.
آنچه باید بدانید
لازم است بدانید: در رابطه با ویار بارداری و جنسیت جنین هیچ مدرک علمی وجود ندارد منتها از قدیم و ندیم که هنوز سونوگرافی مطرح نشده بود تشخیص جنسیت جنین توسط همین روش ها انجام می شد.
به همین دلیل هنوزم که هنوزه با توجه به تجربیات، ویار بارداری و جنسیت جنین به هم مربوط می شود و می توان با نوع ویاری که دارید جنینتان را شناسایی کنید.

از کجا بفهمیم بچه پسره یا دختر؟
جنین پسر کجای شکم قرار دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس