نزدیک 54 هزار نفر در عجب‌شیر واجد شرایط رای دادن هستند


نزدیک 54 هزار نفر در عجب‌شیر واجد شرایط رای دادن هستند

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب‌شیر گفت: 53 هزار 800 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند که از این تعداد 960 نفر برای اولین بار پای صندوق های رای می‌روند.

عادل اصغرپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رای گیری در این شهرستان در ۷۷ شعبه اخذ رای صورت می گیرد که از این تعداد ۷۶ شعبه به صورت ثابت و یک شعبه سیار است و تمام حوزه های انتخابیه آنلاین خواهد بود.

وی ادامه داد: از ۷۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شعبه شهری(۳۳ شعبه در عجب شیر و یک شعبه در جوانقلعه) و ۴۳شعبه روستایی (۲۳ شعبه مربوط به بخش قلعه چای و ۲۰ شعبه مربوط به بخش مرکزی) است.

اصغرپور درصد جمعیعت کل شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۲درصد بیان کرد و افزود: صیانت از آرای مردم و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه از برنامه‌ها و اولویت مجریان انتخابات امسال است.

فرماندار عجب شیر عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان عجب شیر را یک هزار و ۴۰۰ نفر عنوان و اظهار کرد: از تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان عجب شیر برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص بهره گیری شده و مشارکت گسترده مردم، حماسه‌ای در تاریخ ایران برجای خواهد گذاشت.

اصغرپور ضمن ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم عجب شیر در انتخابات دوم اسفند ۹۸، گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط در سایه امنیت ملی و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

در حوزه انتخابتی مراغه و عجب شیر ۵۹ نفر کاندیدا ثبت نام کرده بودند که ۳۳نفر رد صلاحیت و ۲۶نفر تایید صلاحیت شدند و با توجه به انصراف یکی از نامزدها، ۲۵ نفر برای نشستن بر تک کرسی نمایندگی این حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!