ترور سردار سلیمانی، چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد


ترور سردار سلیمانی، چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد

تهران-ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با بشار اسد، شهادت سردار سلیمانی را زمینه ایجاد تحولات مهم در ایران و منطقه دانست و گفت: این اقدام تروریستی ، چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد.

علی لاریجانی در دیدار با بشار اسد با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و همکاری با سوریه به عنوان یکی از محورهای مهم‌ مقاومت از پیام تسلیت رییسجمهوری سوریه در زمان شهادت سردار سلیمانی و حضور مسوولان سوری در مراسم تشییع ایشان تشکر کرد و گفت: به شما برای استقامت در این سال‌ها تبریک می گویم، به خصوص که بحمدالله شرایط بسیار تغییر کرده و پیروزی‌های اخیر شما بسیار مهم است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوریه مسیر تکامل را طی می‌کند، افزود: امروز موضع بسیاری از کشورهای منطقه که حرف‌های بی‌حساب می‌زدند، تغییر کرده است و این اتفاق جز با مقاومت در سوریه ایجاد نشد.

لاریجانی رییس جمهوری سوریه را از رهبران هوشمند منطقه شناخته خواند و افزود: ارتقای جایگاه مقاومت از جمله مسائلی است که بباعث تغییر در حرف‌ها و مواضع آمریکا شد و ترور سردار سلیمانی هم یکی از علامت های آن بود.

وی افزود: روز شهادت سردار سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی جلسه ای تشکیل دادند و جانشین ایشان را انتخاب کردند که پیام آن استمرار جریان مقاومت و مصمم تر شدن آن بود؛ شهادت سردار سلیمانی، تحول مهمی را در داخل ایران و منطقه به وجود آورد، این اقدام تروریستی ، چهره واقعی آمریکا را آشکار تر کرد.


بشار اسد: پیروزی‌های مشترک ایران و سوریه ، آمریکا و غرب را مرعوب کرد

در ابتدای این دیدار بشار اسد رییس جمهوری سوریه خطاب به لاریجانی گفت: در ایام جنگ دیداری با یکدیگر و در خصوص مسائل راهبردی، گفت و گوهایی داشتیم. مواضع شما همواره واضح و روشن بوده است که پیوسته آن را از رسانه‌ها پیگیری می‌کنیم.

رییس جمهوری سوریه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را به لاریجانی تبریک گفت و افزود: پیروزی‌هایی که به صورت مشترک داشتیم از عوامل ترس و هراس در دل آمریکا و غربی هاو به خصوص دوگانگی و شکافی است که امروز در دولت آمریکا شاهد هستیم.

بشار اسد در پایان این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به ملت و دولت سوریه صورت گرفته است، تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی