دانلود فیلم پیلوت

دانلود فیلم پیلوت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، درام
زبانفارسی
روز انتشار3 مهر
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان88 دقیقه
فروش گیشه589٬400٬000
کارگردانابراهیم ابراهیمیان

بازیگران :

بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، پریوش نظریه، پانیپال شومون، گیلدا ویشکا

خلاصه داستان :

این فیلم داستان زندگی فردی مرده‌ کش را روایت می کند. در خلاصه این فیلم چنین آمده است که وحید با خبر می‌ شود که همسرش بدون اجازه او پسر چهار ساله شان را برای جراحی قلب به تهران آورده. او بی وقت به همراه برادرش سعید خودش را به تهران میرساند و این آغاز بحران پیچیده ای بین آنهاست.

معرفی فیلم پیلوت

دانلود ایرانی فیلم پیلوت : “پیلوت” فیلمی به کارگردان ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح می باشد که در سال 1396 تولید شده است. فیلمنامه پیلوت را ابراهیم ابراهیمیان و ممدعلی محمدی به طور مشترک نگاشته اند.

این فیلم سومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان بعد از فیلم های سینمایی “ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه” و “آدت نمیکنیم”می باشد. به گفته ابراهیمیان هسته اصلی داستان که قرار است فضایی کمدی‌ اجتماعی داشته باشد، حول جنازه و مرده‌کشی است و باقی روایت بر دوش کاراکترها و توانایی خود آنها در خلق لحظات اوج است.

دو طبقه روی پیلوت حواشی بسیاری را نیز به همراه داشت چرا که در حین فیلمبرداری همین فیلم الناز شاکردوست از ناحیه پا و کمر به شدت دچار آسیب دیدگی شد به طوری که مدت ها از عرصه بازیگری به دور بود و دیگر نتوانست به ادامه ی فیلمبرداری “پیلوت” برگردد. در نهایت “بهدخت ولیان” جایگزین الناز شاکردوست در این فیلم شد که این اتفاق ناراحتی الناز شاکردوست را در پی داشت.

با مصدومیت الناز شاکردوست و جا ماندن او از ادامه فیلم، “پیلوت” یکی از سوپراستارهای و از اصلی ترین عوامل تضمین موفقیت خود در فروش گیشه را از دست داد. این اتفاق همچنین سبب شد کیومرث پوراحمد که خود یکی دیگر از علل جلب مخاطبان حرفه‌ای‌ تر به این فیلم بود، از تهیه این فیلم انصراف بدهد و ادامه کار را واگذار کند.

در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “پیلوت” را میتوانید مشاهده کنید.

دانلود فیلم پیلوتدانلود فیلم پیلوت

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی پیلوت

کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، تهیه کننده: محمدرا مصباح، نویسنده: محمدعلی محمدی ، ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیر تولید : وحید مشاری، دستیار کارگردان: بهنام اعلمی، مسئول هنروران : محمدجواد حصاری، سرپرست صداگذاری : امیرحسین قاسمی، سرپرست تدوین : ژینوس پدرام، موسیقی: حامد حبیب زاده، تیتراژ پایانی: سینا سرلک، طراح صحنه: مهدی موسوی. طراح چهره پردازی: عباس عباسی. طراحی لباس: مارال جیرانی، مدیر هنری: میثم میرزایی،

5 / 5 ( 5 votes )