4500 عامل اجرایی، مسوول برگزاری انتخابات در ماکو هستند


4500 عامل اجرایی، مسوول برگزاری انتخابات در ماکو هستند

ارومیه- ایرنا- فرماندار ماکو گفت: ‌چهار هزار و 500 نفر عامل اجرایی در این شهرستان به عنوان نماینده فرماندار، کاربر و اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت خواهند کرد.

حسین عباسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۸۰ نفر به عنوان نماینده فرماندار و بقیه به‌ عنوان عضو شعبه‌های ثبت نام و اخذ رای از جمله کاربران دستگاه احراز هویت در روز دوم اسفند در حوزه‌های شهری و روستایی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ برگزاری انتخابات مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی شعب اخذ رای به دستگاه‌های احرازهویت تجهیز خواهند شد که این موضوع در تسریع روند ثبت نام و اخذ رای بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در دوم اسفند اندیشیده شده‌است، بیان کرد: انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در ۲۴۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۱ شعبه در ماکو، ۵۱ شعبه در چالدران، ۳۵ شعبه در شوط، ۲۹ شعبه در پلدشت، ۱۹ شعبه در بخش بازرگان، ۱۷ شعبه در بخش دشتک، ۱۸ شعبه در بخش قره قویون و ۱۶ شعبه در بخش ارس برگزار می‌شود.

از شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران که بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

در این حوزه انتخابیه ۴۱ نفر طی مراحل نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند و هم اکنون ۱۵ نفر در صحنه رقابت باقی مانده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد