تاکید امام جمعه گرگان بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات


تاکید امام جمعه گرگان بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند گفت: قدرت واقعی ایران، پشتیبانی مردم از نظام با حضور در عرصه‌های مهمی چون انتخابات است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از زنان نخبه و فرهیخته گلستان اظهار داشت: برخی می گویند چون کاندیدای مورد نظر ما تایید صلاحیت نشد در انتخابات شرکت نمی کنیم که این حرف از اساس بی معنی و غیرمنطقی است.

وی بیان کرد: با حضور در انتخابات دوم اسفند، قدرت خود را به دشمنان نشان خواهیم داد و بی تردید هر چه این حضور بیشتر باشد، در رفع مشکلاتی مانند عقب نشینی دشمنان و پایان دادن به تحریم اثرگذارتر است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش زنان در عرصه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی گفت: زنان جامعه همانطور که در دفاع مقدس با پشتیبانی و حمایت خود افتخارآفرینی کردند در انتخابات هم باید حضوری پررنگ، باشکوه و باقدرت داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی همچنیندر پاسخ به تقاضا از روحانیت و ائمه جمعه برای تشویق مردم به پرداخت خطاب به مدیرکل دفتر شهری و شهرداری‌های استان گفت: ابتدا به شهرداری‌ها تذکر دهید که با مردم خوب رفتار کنند، زیرا عمل و کار مفید، بهترین معرف انسان‌ها و هر مجموعه‌ای است.

الهه غیناقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان هم در این دیدار به تلاش این مجموعه برای کمک به رفع مشکلات زنان استان اشاره کرد و گفت: برای آشنایی زنان سرپرست خانوار با مشاغل فنی و حرفه‌ای در فاز اول ۲۰۰ زن تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان بطور رایگان از آموزش لازم بهره شدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان هم در این جلسه گفت: بودجه امسال شهرداری‌های استان ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۰ درصد کل آن محقق شد.

طیبی خلیلی گفت که مشکلات اقتصادی جامعه، دامن‌گیر شهرداری‌ها شده و بنیه مالی آنان را دچار مشکل کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا