باند سارقان موتورسیکلت در قزوین متلاشی شد


باند سارقان موتورسیکلت در قزوین متلاشی شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام یک باند سرقت موتورسیکلت و دستگیری سه متهم در شهرستان البرز خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه موفق به کشف 17 فقره سرقت نیز شد.

سردار مهدی حاجیان عصر دوشنبه در این رابطه اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت را در این رابطه شناسایی کنند.‌

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه سارق موتورسیکلت را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی یادآور شد:متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان البرز اعتراف و در این رابطه نیز ۲ مالخر دستگیر و ۸ دستگاه موتورسیکلت از آنان کشف شد.

به گفته سردار حاجیان، سارق به همراه مالخران دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان البرز معرفی و اقدامات لازم برای تحویل موتورسیکلت‌های سرقت شده به مالباختگان در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: پدیده سرقت ناشی از علل و عوامل متعددی از جمله عدم تجهیز وسایل نقلیه به ملزومات هشدار ایمنی و یا پارک خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و کم تردد صورت می‌گیرد که امیدواریم مالکان این نوع وسایل با به کار بستن هشدارهای پلیسی از بروز هرگونه سرقت پیشگیری و وقوع جرایم مشابه را جهت بررسی، کشف و دستگیری سارقان به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف ۶۰ راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان در این رابطه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نیکوییه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز توسط ماموران پلیس، مشخص شد کامیون در حال حمل ۶۰ راس دام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و محموله دام توقیفی تحویل دامپزشکی استان شد.

وی اضافه کرد: ارزش احشام کشف شده توسط پلیس به اظهار کارشناسان امور دام ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟