گریه‌ بچه میمون بالا سر جنازه مادرش +عکس و فیلم


گریه‌ بچه میمون بالا سر جنازه مادرش +عکس و فیلم

میمونی که با جنازه مادرش روبه‌رو شده بود سعی می‌کرد او را زنده کند.

به گزارش مشرق، حیوانات نیز مانند انسان‌ها دارای احساسات و عواطف هستند و گاهی ما نیز به وضوح شاهد بیان این احساسات از طریق رفتار آنان هستیم. ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده است صحنه دردناکی را به تصویر می‌کشد که در آن یک بچه میمون مو طلایی در حالی که بالا سر جنازه مادر خود قرار گرفته سعی می‌کند او را بیدار کند و بیهوده در اطراف او به جنب و جوش و تحرک پرداخته و مدام تن بی جان مادرش را تکان می‌دهد به امید آنکه توجه مادر را به خود جلب گرده و مادر چشمانش را باز کند اما تمام تلاش‌هایش بی‌فایده واقع شده و او با ترس به مردمی که اطرافشان را محاصره کرده‌ و تماشایشان می‌کنند نگاه می‌کند. گویا نمی‌تواند درک کند چه اتفاقی برای مادرش افتاده است و با بهت و نگرانی به او نگاه می‌کند.

گریه‌ بچه میمون بالا سر جنازه مادرش +عکس و فیلم

ساعاتی بعد از ضبط این ویدئو و پس از غروب آفتاب و تاریک شدن هوا، دو مرد به سراغ جنازه میمون مادر آمدند و او را در پارچه‌ای قرار داده و با خود حمل کردند تا به شکل درست دفنش کنند.

گریه‌ بچه میمون بالا سر جنازه مادرش +عکس و فیلم

این میمون‌های موطلایی با چهره‌های سیاه و دم‌های بلندشان شناخته شده هستند، دم‌هایی که تا نیم متر هم رشد می‌کنند، گفته می‌شود در حال حاضر ۶۰۰۰ از این نوع میمون‌ها در حیات وحش یافت می‌شوند که بیشتر آن‌ها در چین هستند، اما این ویدئو مربوط به انواع موجود از آن‌ها در آسام هند است.

دانلود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر