اینچه‌درگاهی: ژیمناست‌های المپیکی 50 میلیون تومان پاداش می‌گیرند


اینچه‌درگاهی: ژیمناست‌های المپیکی 50 میلیون تومان پاداش می‌گیرند

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد: اگر ورزشکاران این رشته بتوانند سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنند هر نفر 50 میلیون تومان پاداش خواهد گرفت.

«زهرا اینچه‌درگاهی» در خصوص حضور ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در جام جهانی ملبورن اظهار داشت: حضور مداوم ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در سطح اول ژیمناستیک دنیا یک ضرورت است و به همین خاطر تلاش کردیم در این ۲ سال و نیم تحت هر شرایطی این کار انجام شود.

وی ادامه داد: عملکرد همه ملی‌پوشان ژیمناستیک در مسابقات کسب سهمیه راضی کننده است و امیدوارم این روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد. با یاری خدا این تلاش‌ها به کسب سهمیه المپیک ختم شود اما حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد باید به ژیمناست‌های کشورمان افتخار کنیم چون تا همین حالا نیز آنها کار بزرگی انجام داده‌اند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه آیا پاداشی برای کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان ژیمناستیک در نظر گرفته شده یا نه، خاطرنشان کرد: به هر کدام از ملی‌پوشان که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اهدا خواهیم کرد. امیدوارم این اتفاق تاریخی رخ دهد تا شاهد درخشش ژیمناست‌های کشورمان در میدان معتبری همچون المپیک باشیم.

تیم ملی ژیمناستیک ایران برای شرکت در جام جهانی عازم استرالیا شده است. این مسابقات در شهر ملبورن برگزار می‌شود و یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک به شمار می‌رود. سعید رضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمدی‌کهنی نفرات تیم ملی هستند که هدایت آنان بر عهده رضا خیرخواه است.

جام جهانی ملبورن از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و مهدی احمد کهنی در دارحلقه و سعیدرضا کیخا و عبدالله جامعی در خرک حلقه مسابقه خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403