شارپ گوشی Aquos R5G را معرفی کرد


شارپ گوشی Aquos R5G را معرفی کرد

شارپ گوشی Aquos R5G را با پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 و صفحه‌نمایش +QHD و قابلیت فیلم‌برداری 8K معرفی کرد.

پیش‌از‌این، شاهد حضور گوشی‌های شارپ در بازار ژاپن بوده‌ایم. حالا شرکت مذکور این‌بار هم با ادامه‌ی روند قبلی، گوشی Aquos R5G را فقط برای عرضه در بازار ژاپن معرفی کرد.

شارپ گوشی Aquos R5G را معرفی کرد

Aquos R5G، اولین گوشی 5G شارپ، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی IPS با رزولوشن ۳۱۶۹ در ۱۴۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی در بالای پنل جلویی برای جای‌گرفتن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. شایان ذکر است حسگر اثرانگشت این گوشی در پایین پنل جلویی قرار دارد که دو بلندگوی استریو در دو طرف آن را احاطه کرده‌اند.

شارپ گوشی Aquos R5G را معرفی کردبرای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید.

در پنل پشتی گوشی Aquos R5G، دوربین‌های چهارگانه با چینش عمودی به‌چشم می‌خورند که از قابلیت ضبط ویدئوهای 8K برخوردار هستند. در این بخش، شارپ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ساده و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده کرده است که هر دو لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) دارند. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض به‌همراه یک ماژول تشخیص عمق میدان (ToF) از دیگر دوربین‌های این گوشی هستند.

شارپ در Aquos R5G از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0 با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت و باتری ۳،۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. پرچم‌دار جدید ۱۶۸ گرمی شارپ گواهی استاندارد IP68 نیز دارد و همراه‌با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به توانایی تغییر رنگ و روشنایی صفحه‌نمایش بسته به نوع محتوای در حال مشاهده موسوم به Rich Color، قابلیت پخش صدای دالبی و نمایش محتوای U-NEXT HDR اشاره کرد. درپایان، باید گفت شارپ هنوز قیمت تلفن‌همراه جدیدش را اعلام نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در