رونمایی، اکران و دوبله زنده انیمیشن شیرشاه2 توسط دیجیتون


رونمایی، اکران و دوبله زنده انیمیشن شیرشاه2 توسط دیجیتون

رونمایی از انیمیشن شیرشاه 2 را با دوبله زنده صداپیشه‌ها از نزدیک ببنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دیجیتون، دیجیتون به‌عنوان اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن از اکران و دوبله زنده انیمیشن شیرشاه ۲- The Lion King II برای اولین بار با همکاری باغ کتاب تهران رونمایی می‌کند.

دیجیتون علاوه بر ارائه سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن، به منظور فراهم کردن اوقات فراغت مناسب برای کودکان و نوجوانان مجموعه رویدادهای ویژه کودکان و علاقه‌مندان به انیمیشن و کارتون را برگزار می‌کند. اکران به روزترین انیمیشن‌های دنیا همچون فروزن ۲، داستان اسباب بازی ۴ و ... از برنامه‌های این رویدادها است که به صورت مستمر برای کودکان و علاقه‌مندان انیمیشن برگزار می‌شود.

رونمایی، اکران و دوبله زنده شیرشاه ۲

انیمیشن شیرشاه ۲ در بهمن ماه ۹۸، توسط استودیو نماهنگ، استودیو اختصاصی دیجیتون با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه دوبله اختصاصی شد و اکنون برای اولین بار آماده‌ی رونمایی و دوبله زنده است.

رونمایی انیمیشن شیرشاه۲ در روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در باغ کتاب تهران به نشانی: بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران-سالن شماره ۸ با حضور گویندگان مطرح این انیمیشن و حضور گرم علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

رونمایی، اکران و دوبله زنده انیمیشن شیرشاه2 توسط دیجیتون

گویندگان انیمیشن شیرشاه ۲

شیرشاه ۲ به مدیریت دوبلاژ احسان مهدی مجری شبکه کودک و با گویندگی هوتن شکیبا در نقش اسکار، زیبا کرمعلی در نقش نالا، مهدی قاسمی در نقش تیمون، زازو در نقش حامد مدرس و سیمبا در نقش احسان مهدی دوبله زنده و رونمایی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط و حضور در این رویداد رونمایی از طریق سایت باغ کتاب می‌توانند اقدام به تهیه بلیط کنند.

درباره انیمیشن شیرشاه ۲

انیمیشن شیرشاه ۲ The Lion King II به عنوان یکی از ۱۰ انیمیشن های برتر دنیا و محصول کشور آمریکا و در سال ۲۰۱۹ بر پایه انیمیشن‌های دیزنی به صورت لایو اکشن ساخته شده‌است. شیرشاه ۲ انیمیشنی ویدئویی در سبک ماجرایی،خانوادگی و موزیکال دنباله انیمیشن شیرشاه محصول سال ۱۹۹۴ است. شیرشاه ۲ هم اکنون رتبه ۶.۵ از ۱۰ آی ام دی بی،۶۲% از روتن تومیتو و ۵۵% از متاکریتیک را کسب کرده است.

داستان انیمیشن شیرشاه ۲

انیمیشن شیرشاه ۲ به صورت واقعیت مجازی ساخته شده و داستان آن در مورد سیمبا، پادشاه جنگل است که پس از مرگ پدرش خود را مقصر می‌داند و از پذیرفتن مسئولیت‌های سلطنت سرباز می‌زند. داستان انیمیشن شیرشاه ۲ از جایی شروع می شود که شیری بنام سیمبا فکر می‌کند که مقصر مرگ پدرش است، برای همین تصمیم به این می‌گیرد تا برای جلوگیری از آینده‌ای که در انتظارش است یعنی همان پادشاهی، مکان خود را ترک کند. با گذشت زمان برای اثبات شهامت خود جایی را که به آن آمده ترک کرده و به دنبال حادثه جویی رفته که در این بین با دو شخصیت با نام‌های پومبا و تیمون رو به رو شده و با شکل دیگری از زندگی آشنا می شود تا اینکه اتفاقات دیگری درادامه می‌افتد.

رونمایی، اکران و دوبله زنده انیمیشن شیرشاه2 توسط دیجیتون

سایر برنامه‌ها در رویداد رونمایی

در این رویداد علاوه بر اکران و دوبله زنده، پخش فیلم پشت صحنه دوبله زنده انیمیشن، برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز و اهدای جوایز صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت حضور در رویدادهای دیجیتون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی دیجیتون با شماره ۴۲۵۷۰۲۲۴ -۰۲۱ تماس بگیرند یا اینستاگرام دیجیتون به نشانی Instagram.com/digitoon.ir را دنبال کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...