مسابقه کتابخوانی «از علی (ع) به مالک» در تهران برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی «از علی (ع) به مالک» در تهران برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- فرهنگسرای گلستان تهران مسابقه کتابخوانی «از علی (ع) به مالک» را به مناسبت ولادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) از یکم تا نوزدهم اسفندماه برگزار می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه فرهنگسرای گلستان، سوالات این مسابقه براساس کتاب «آن است شیوه حکومت: فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر» ترجمه سیدمهدی شجاعی طراحی شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های منطقه ۸، کتابخانه فرهنگسرای گلستان یا لینک https://b۲n.ir/۹۴۷۴۳۶ کتاب یا سوالات مسابقه را تهیه کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان این مسابقه حداکثر تا ۱۹ اسفندماه مهلت دارند از ساعت ۸ تا ۲۰ پاسخنامه‌های خود را به صورت حضوری تحویل دهند یا از طریق پست الکترونیکی کتابخانه گلستان به نشانی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کنند.

این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقای سطح دانش شهروندان برگزار می‌شود و به برگزیدگان نیز به رسم یادبود جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟