نمایشگاه عکس «رونق تولید» در سمنان گشایش یافت


نمایشگاه عکس «رونق تولید» در سمنان گشایش یافت

سمنان- ایرنا- نمایشگاه عکس «رونق تولید» به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در انجمن سینمای جوانان استان سمنان با حضور مسوولان گشایش یافت.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان سمنان عصر سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: نمایشگاه های مختلف عکاسی طی سال جاری توسط هنرجویان، هنرمندان و استادان این انجمن با موضوعات مختلف برگزار شده و این نمایشگاه تا ۶ اسفند در نگارخانه این انجمن واقع در تالار آفتاب سمنان برپا است.

وی افزود : پس از اردوی عکاسی ١٠ نفر از عکاسان این انجمن از معادن و کارخانه های استان سمنان در طول یک هفته، ۱۵۰ اثر نمایشگاهی تولید شد که با توجه به ظرفیت های نمایشگاهی در این انجمن، ۳۵ عکس با موضوع رونق تولید و با تاکید بر زحمات کارگران در معادن و واحدهای تولیدی برپا شد و دیگر آثار نیز در نمایشگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد : بیشتر آثار این نمایشگاه مربوط به معادن زغال سنگ البرز شرقی واقع در طزره شهرستان دامغان و همچنین معادن و کارخانه های گچ سمنان است که با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از تلاش های کارگران عکاسی شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان سمنان تاکید کرد : همراهی هنر و صنعت علاوه بر بازتاب زحمات کارکنان در این بخش، به فرهنگسازی توجه به مشاغل مختلف کمک می کند.

خجسته فر با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اظهار داشت : هنرمندان انجمن سینمای جوانان با توجه به دغدغه‌مندی که به مسائل روز جامعه دارند، آمادگی دارند هر گونه همکاری و تولید آثار عکس و فیلم کوتاه را با موضوعات مختلف با همکاری نهادهای مربوطه داشته باشند تا با نگاهی هنرمندانه به تولید آثار بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای سال نیز اعضای انجمن سینمای جوانان با نمایشگاهی از مناطق سیل زده در لرستان نشان دادند که با توجه به رویدادهای روز جامعه می توانند آثار ارزشمندی را تولید کنند، همچنین فیلمسازان این انجمن چندی پیش به ساخت فیلم های کوتاه با موضوع حقوق شهروندی با همکاری دفتر امور فرهنگی، اجتماعی استانداری سمنان پرداختند.

مهسان پورحسن، ترلان زوار، نگین رحیمی، لیلا همتی، متینا دولت آبادی و عابد میرمعصومی، از جمله عکاسانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه حبیب الله خجسته پور معاون استاندار، احمد همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان سمنان حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد