فرمانده عالی رتبه سپاه: هر یک برگه رای تیری است بر قلب دشمن


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هر برگه رایی که در صندوق ریخته می شود تیر و موشکی است بر قلب دشمن.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حبیب الله توکلی امروز در مراسم تجلیل از سربازان برتر سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان اظهار داشت: در ۴۱ سال گذشته بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی ایران شده است که آمریکا بیشترین نقش را در به شهادت رسیدن این عزیزان داشته است.

فرمانده عالی رتبه سپاه: هر یک برگه رای تیری است بر قلب دشمن

وی با بیان اینکه آمریکا در ترور سپهبد قرنی و سپهبد صیاد شیرازی نقش داشته است، افزود: شاهد بودیم که عزیزترین و محبوب ترین فرد از ایرانی‌ها اخیراً چگونه توسط استکبار جهانی به شهادت رسید یقینا خون شهید حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری ملت ایران و آزادی خواهان جهان شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان گفت: حاج قاسم بین ما نیست و امروز وصیت نامه حاج قاسم پیش روی ماست که دارای سفارشات و نکات بسیار مهم و قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه در ۴۱ سال گذشته حدود ۵۷ هزار شهید سرباز تقدیم انقلاب شده است، گفت: نظم و انضباط و مسئولیت پذیری و قانون گرایی و تلاش برای نقش آفرینی در جامعه از جمله دستاوردهای سربازی است.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و عنوان کرد: هر برگه رایی که در صندوق ریخته می شود تیر و موشکی است بر قلب دشمن و گامی است در جهت تعیین سرنوشت و آینده ایران اسلامی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند