گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران


گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران

تیم فوتبال پرسپولیس اولین امتیاز آسیایی خود را با تساوی مقابل الشارجه کسب کرد، اما همچنان قعرنشین جدول گروه C مسابقات ماند. نوشته گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران

تصاویری از دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۰
گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران

تیم فوتبال پرسپولیس اولین امتیاز آسیایی خود را با تساوی مقابل الشارجه کسب کرد، اما همچنان قعرنشین جدول گروه C مسابقات ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C رقابت‌ها تیم‌های الشارجه امارات و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اختصاصی شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

* علی علیپور در دقایق ۱۰ و ۲۷ برای پرسپولیس گلزنی کرد و گل‌های الشارجه توسط محمد خلفان در دقیقه ۲۶ و رایان مندس در دقیقه ۲+۴۵ به ثمر رسیدند. به دنبال یک نیمه پرگل و تماشایی، دو تیم در نیمه دوم رو به بازی تدافعی و توأم با احتیاط آوردند.

گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران گزارش تصویری دیدار الشارجه امارات و پرسپولیس ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟