فال روزانه 30 بهمن سال 98


فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال امروز را در سایت زنان خبر مطالعه فرمایید.

به گزارش زنان خبر، فال روزانه ۳۰ بهمن ۹۸

فال روزانه ۳۰ بهمن ۹۸ – فال امروز برای متولدین تمامی ماه ها

فال روزانه 30 بهمن سال 98

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی تولدتان را با امید و آرزو شروع کنید و با انرژی و نشاط به استقبال این سال بروید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، ایده‌های بکری به ذهن شما می‌رسد. راز موفقیت شما در اجرای این ایده‌ها نهته است و از هر تلاشی برای رسیدن به آرزوهای خود فروگذار نکنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصت‌ها را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرید و اجازه ندهید موقعیتی از پیش چشم شما عبور کند. در این سال برای رسیدن به موفقیت روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌باز کنید و مطمئن باشید کسی روی شما را زمین نخواهد انداخت. فرصت چشمگیری برای افزایش درآمد در اسفند و فروردین فراهم می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و درآمد خود را دوچندان کنید. تیر ماه سالی که از راه می‌رسد،‌ ماه حساسی برای شما است و اگر در این ماه مواظب خرج‌های‌تان نباشید، هزینه‌های زندگی شما سر به فلک می‌گذارد. در پاییز سال آینده اوقات خوشی را سپری می‌کنید و در این ماه فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و دوستان و اعضای خانواده را در تفریحات خود شریک کنید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که دستاوردهای این سال، چراغ راه‌ شما در سال‌های دیگر زندگی‌تان باشد.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

علاقه زیادی به ورزش و فعالیت‌های‌ بیرون از منزل دارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با ورزش و تحرک، سلامت خود را حفظ کنید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول کافی برای انجام این کار فراهم نشده است، غم به دل خود راه ندهید و تلاش خود را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک پولی به دست شما می‌رسد تا با کمک این پول،‌ کار مهمی که می‌خواهید انجام دهید را آغاز کنید و آینده‌ای جدید برای خودتان رقم بزنید. زبان تندی دارید و با نیش‌وکنایه، اطرافیان را از خودتان می‌رنجانید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز در گفتار و رفتار خود، محبت و عشق را به خاطر داشته باشید. روز سختی را در پیش دارید، اما در انتهای این روز به رغم مشکلاتی که باید از سر راه بردارید، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دخالت‌های بی‌جایی در کارها و حریم‌شخصی شما دارد، این وضعیت نه تنها شما را آزرده کرده، بلکه به لحاظ کاری نیز اعتبارتان را زیر سؤال برده است و اطرافیان روی شما حساب‌ باز نمی‌کنند. در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به ایشان بفهمانید که دخالت‌های بی‌جای ایشان را تحمل نمی‌کنید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و مشکلی قدیمی و دیرینه در سر راه شما قرار گرفته است، امروز زمان خوبی است تا یک‌بار برای همیشه تکلیف خود را با این مشکل روشن کنید و به هر قیمتی که شده نگذارید این مشکل ادامه‌دار شود. فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و به لحاظ روحی، اعصاب‌و‌روان‌تان به هم ریخته است. قبل از اینکه فشارهای زندگی شما را از پا در بیاورد، قدری به خودتان آرامش دهید و استراحت کنید. امروز خرج‌های زیادی را باید انجام دهید و اگر مواظب این خرج‌ها نباشید، بیشتر از دخل‌تان خرج می‌کنید و در آینده به دردسر خواهید افتاد. امروز میان شما و عشق‌زندگی‌تان اختلاف‌نظری ایجاد می‌شود و این اختلاف‌نظر زمینه مشاجره میان شما را ایجاد می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان آشتی کنید. امروز با فردی که مدت‌ها است از ایشان خبری ندارید به صورت کاملاً اتفاقی روبرو می‌شوید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و بهتر است پولی که قصد سرمایه‌گذاری آن را دارید، در بازار املاک و مستغلات هزینه کنید و مطمئن باشید حاشیه سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان شوخ‌طبع و بذله‌گویی هستید، این روحیه را مغتنم بدانید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. یکی از دوستان یا اطرافیان شما گرفتار عشقی جان‌سوز شده و راهی برای وصال پیدا نمی‌کند، به این فرد در رسیدن به عشقش کمک کنید و مطمئن باشید کمکی که به ایشان می‌کنید، بی‌پاسخ نمی‌ماند و این فرد در آینده گره‌ای از مشکلات شما باز خواهد کرد. اعضای خانواده همیشه پشتیبان شما بوده‌اند و در مشکلات شما را تنها نگذاشته‌اند، امروز به اهل منزل ثابت کنید که قدردان زحمات‌شان هستید و تمام تلاش خود را برای جبران زحمت‌های آنها انجام خواهید داد. امروز قرار است برای خرید به همراه اعضای منزل یا دوستان بیرون بروید، اما از آنجایی که انسان ولخرجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مواظب خرج‌های امروز خود باشید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

تصمیم‌های شتاب‌زده‌ای در زندگی می‌گیرید و این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی تصمیم‌های شما حساب باز نکنند، فراموش نکنید که عجله کار شیطان است و از امروز به خودتان قول بدهید که عجله را کنار بگذارید. قصد انجام کار بزرگی را دارید و پول کافی برای انجام این کار فراهم نشده است، امروز ایده خود را برای انجام این کار بزرگ با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که سرمایه‌ مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد. احترام زیادی برای پدر و مادر خود قائل‌ نیستید و این وضعیت، شرایط دلخوری پدر و مادر شما را فراهم کرده است، اجازه ندهید چنین رویکردی ادامه پیدا کند و در اولین فرصت دل پدر و مادرتان را به دست‌‌ آورید و لحظه‌ای از احترام به آنها غافل نشوید. همسر یا عقش‌زندگی‌تان امروز از شما درخواستی دارد که از عهده انجام این درخواست بر نمی‌آیید، در نتیجه قبل از اینکه شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان فراهم شود، با ایشان صحبت کنید و وی را قانع‌نمایید که درخواست‌های معقول از شما داشته باشد که از عهده انجام این درخواست‌ها بر می‌‌آیید. انرژی و نشاط زیادی دارید اما این انرژی را در مسیر درست استفاده نمی‌کنید و این قضیه شما را از اهداف‌تان دور کرده است، از امروز تصمیم بگیرید تا مدیریت بیشتری بر انرژی و توان خود داشته باشید و این انرژی را در مسیر رسیدن به هدف‌های‌ خود مصرف کنید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

موقعیت جدیدی را در زندگی در پیش‌رو دارید اما از این موقعیت استقبال نمی‌کنید و حوصله تغییر شرایط را ندارید. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید دستاوردهای زیادی پس از انجام این تغییرات بدست خواهید آورد. روحیه‌ای مشکل‌گشا دارید و اختلاف‌های میان اعضای خانواده را همیشه شما حل می‌کنید. امروز مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده است و به لطف این روحیه، میان اهل منزل پادرمیانی کنید و این مشکل را حل نمایید. انسان هنرمند و با استعدادی هستید، اما تاکنون کسی به استعدادهای شما پی نبرده است و این قضیه باعث شده تا احساس سر‌خوردگی کنید. خوشبختانه امروز بخت با شما یار است و فردی بانفوذ در جریان استعداد‌های شما قرار می‌گیرد و زمینه موفقیت‌های بعدی‌تان را آماده می‌کند. مشکلات زیادی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکلات فاصله عمیقی میان شما ایجاد کرده‌ است، امروز زمان خوبی است که به این مشکلات خاتمه دهید و از در محبت و دوستی با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

پدر یا مادر یا یکی از اعضای منزل شما به بستر بیماری افتاده است و حا‌ل‌وروز خوبی ندارد، امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود بیمار خود انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که همیشه در خوشی‌ها و سختی‌ها کنارش هستید. امروز فردی که سن‌و‌سال بیشتری از شما دارد، از در نصیحت و اندرز با شما سخن می‌گوید، صحبت‌های این فرد را آویزه‌ گوش کنید و مطمئن باشید در آینده نزدیک، این صحبت‌ها گره‌های زیادی از کارهای شما را باز می‌کند. به فکر افزایش درآمد هستید اما راه‌و‌چاه سود و موفقیت بیشتر را نمی‌دانید، فراموش نکنید که راه موفقیت از میان دانش و مهارت می‌گذرد و امروز با ثبت‌نام در دوره آموزشی، مهارت‌های خود را افزایش دهید و به درآمد بیشتری برسید. کار مهمی را باید در گذشته انجام می‌دادید، اما تاکنون این کار را پشت‌گوش انداخته‌اید، امروز زمان مناسبی برای کارهای عقب‌افتاده خواهید داشت، در نتیجه این زمان را به کار مهمی که انجام نداده‌اید اختصاص دهید و تکلیف خودتان را با این کار مهم یک‌سره کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمت‌های شما را می‌داند و بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

امروز قرار است به همراه دوستان یا اعضای خانواده بیرون بروید و تفریح کنید، این برنامه را حتماً انجام دهید و مطمئن باشید که حسابی به شما خوش خواهد گذشت. به لحاظ مالی گرفتار مشکلی شده‌اید و روز خوبی را پشت‌سر نمی‌‌‌گذارید، اما اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و از پدر و مادر یا دیگر بزرگان فامیل درخواست پول نمایید و مطمئن باشید این افراد دست رد به سینه شما نخواهند زد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و روز خوبی را شروع نکرده است، تا می‌توانید از ایشان پرستاری نمایید و لحظه‌ای از رسیدگی به عشق‌زندگی‌تان غافل نشوید. سفری در پیش دارید، در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت و خاطره‌های این سفر برای همیشه در ذهن شما ماندگار می‌شود. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید، اما همیشه اطراف‌تان شلوغ است و لحظه‌ای برای تنهایی فرصت پیدا نمی‌کنید، خوشبختانه روز شلوغی را در پیش‌رو ندارید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

مدتی است که در کارهای خیریه شرکتی نداشته‌اید و پولی برای امور نوع‌دوستانه اختصاص نداده‌اید، امروز زمان خوبی است تا در کارهای انسان‌دوستانه شرکت کنید و به لحاظ روحی به آرامش برسید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار خوبی را با شما نخواهد داشت و از این وضعیت آزرده خواهید شد، اما رفتار ناشایست عشق‌زندگی‌تان را به روی ایشان نیاورید و به وی ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. امروز با مشکلی در محل کار یا منزل برخورد خواهید داشت، برای حل این مشکل کمکی از دست اطرافیان بر نمی‌آید و باید با درایت و تدبیر این مشکل را از سر راه بردارید. امروز قرار است برای خرید و گردش بیرون از منزل بروید، اگر مواظب خریدهای امروز نباشید بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید هزینه روی دست شما باقی می‌ماند.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

انسان خیرخواهی نیستید و همیشه بد دیگران را می‌‌خواهید، این روحیه نه تنها شما را به فردی منفور در میان آشنایان تبدیل کرده است، بلکه به لحاظ روحی نیز لحظه‌ای آرامش ندارید و همیشه چشم‌تان در پی موفقیت‌های دیگران است، این روحیه را همین امروز کنار بگذارید و تصمیم بگیرید که از اکنون به بعد به غیر از خوشی و شادی، آرزوی دیگری برای اطرافیان نداشته باشید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی که مدت‌ها پیش برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز به بار می‌نشیند و از محل این سرمایه‌گذاری، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. عشقی در دل دارید و این عشق را برملا نکرده‌اید و محبوب‌ شما از عشقی که به او دارید بی‌خبر است، امروز فرصتی دست می‌دهد تا به محبوب خود ابراز عشق کنید و مطمئن باشید عشقی ماندگار و آتشین را تجربه خواهید کرد. مدتی است که می‌خواهید به انجام کار موردعلاقه‌تان بپردازید، خوشبختانه امروز این فرصت مهیا می‌شود و مجالی پیدا می‌کنید تا کارهای دلخواه خود را انجام دهید.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

زندگی را بیش‌از‌حد سخت‌ گرفته‌اید و نگاهی منفی به مشکلات دارید، این وضعیت نه تنها زندگی را به شما دشوار کرده است، بلکه اطرافیان را نیز تحت‌فشار قرار داده‌اید، در نتیجه امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و رویکردی میانه‌رو در زندگی در پیش بگیرید. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سوء‌تفاهمی ایجاد می‌شود و این وضعیت رابطه شما و ایشان را شکر‌آب می‌کند. قبل از اینکه این سوء‌تفاهم فاصله زیادی میان شما ایجاد کند، از در دوستی با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید و جلوی سوء‌تفاهم‌های بعدی را بگیرید. امروز فکر بکری به ذهن شما می‌رسد، زمینه اجرای این ایده را فراهم کنید و مطمئن باشید در آینده سود چشمگیری از اجرای این ایده به جیب خواهید زد.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

مدتی است که قصد خرید کالایی گران‌قیمت را دارید، اما تاکنون برای این خرید صبر کرده‌اید و نگران هستید که ضرری را از این خرید متحمل شوید، امروز زمان خوبی برای خرید است و مطمئن باشید کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید، در آینده نه تنها به کار شما خواهد آمد، بلکه به لحاظ قیمت نیز ضرر نخواهید کرد. به فکر ارتقا موقعیت خود هستید اما نگرانی‌های ذهنی باعث شده تا فکرتان همیشه مشغول باشد و حتی یک شب خواب خوش به چشم‌های شما نیاید. فراموش نکنید که برای موفقیت نباید از چیزی هراس داشته باشید و به جای اضطراب و نگرانی، با اعتماد‌به‌نفس بیشتری هدف‌های خود را دنبال کنید. امروز قرار است با همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی خوش بگذرانید و تفریح کنید،‌ اما مشکلی برای شما پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود.

فال روزانه 30 بهمن سال 98

فال روزانه ۳۰ بهمن

روز خوبی را برای کارهای مالی شروع نکرده‌اید و امروز دست به هر چیزی بزنید خاکستر می‌شود، در نتیجه معامله‌‌های مهم و انجام امور مالی با اهمیت را به آینده موکول کنید، در غیر این‌ صورت ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را پیش خودتان نگه ندارید و با همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌‌وروزی عاشقانه را سپری کنید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و به همین دلیل یک سر‌وگردن از همقطاران‌تان عقب افتاده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با آشنایی از نقاط ضعف و قوت خود، زمینه را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

انتهای متن/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟