زمان‌بندی ثبت احوال سمنان برای صدور شناسنامه تا روز جمعه اعلام شد


زمان‌بندی ثبت احوال سمنان برای صدور شناسنامه تا روز جمعه اعلام شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: زمان‌بندی این اداره کل به منظور صدور شناسنامه‌های جدید برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه اعلام شد.

عباس قندالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، شهروندانی که شناسنامه‌های آن‌ها مفقود و یا مخدوش شده، تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند درخواست صدور شناسنامه جدید به همراه مدارک مورد نیاز را به ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان سمنان تحویل دهند.

وی بیان کرد: ۱۱ اداره، یک نمایندگی ثبت احوال و ۱۷ دفتر پیشخوان منتخب ثبت احوال در شهرستان‌های استان سمنان آماده دریافت مدارک این افراد و صدور شناسنامه هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان تصریح کرد: شناسنامه‌های جدید تا ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه و همچنین از زمان آغاز رای‌گیری تا پایان زمان رای‌گیری در روز جمعه به افراد تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: افرادی که شناسنامه آنان مخدوش شده با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه و یا اصل شناسنامه و همچنین افراد فاقد شناسنامه با داشتن کارت ملی و فتوکپی کارت آن و در صورت داشتن فتوکپی شناسنامه گم شده، به ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان سمنان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال سمنان یادآور شد: ارائه یک قطعه عکس برای صدور شناسنامه جدید به هنگام ارائه فرم درخواست تعویض شناسنامه به ثبت احوال ضروری است.

بنا به اعلام ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سمنان از مجموع بیش از ۷۰۲ هزار نفر جمعیت این استان ۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر واجد شرایط سنی برای شرکت در انتخابات هستند.

استان سمنان در مجلس شورای اسلامی چهار کرسی نمایندگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود