تمدید مهلت ثبت‌نام آثار در سی‌ و‌ هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر


تمدید مهلت ثبت‌نام آثار در سی‌ و‌ هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

بر اساس اعلام دبیرخانه سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مهلت ثبت‌نام و دریافت آثار ایرانی تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام آثار در سی‌ و‌ هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از روابط عمومی سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مهلت پر کردن فرم حضور در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم‌های ایرانی تا ۳ اسفند ۹۸ تمدید شد.
همچنین مهلت تحویل نسخه بازبینی آثار سینمایی ایرانی که برای حضور در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت نام کرده‌اند، تا ۱۰ اسفند ۹۸ تمدید شد.
سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ به دبیری آقای محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار خواهد شد.

اعلام شرایط ثبت نام رسانه‌ها
زمان و شرایط ثبت نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۲ اسفند ادامه خواهد داشت.
ثبت درخواست برای دریافت کارت حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر تنها از طریق سایت www.fajriff.com صورت می‌گیرد و درخواست‌های حضوری پذیرفته نمی‌شود.
اهالی رسانه ضمن تکمیل اطلاعات شخصی لازم است معرفی نامه‌ای از سوی رسانه متبوع خود در سایت ارایه و حداقل دو نمونه از مطالب خود را درباره سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن بارگذاری کنند.
اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند بطور مستقل و بدون حضور در لیست اسامی رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت معتبر عضویت انجمن و همچنین حداقل دو نمونه مطلب خود را درباره سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن که در طول یک سال گذشته در رسانه‌ها منتشر شده در سامانه بارگذاری کنند.
این فراخوان، تمام رسانه‌ها اعم از رادیو، تلویزیون، برنامه‌های اینترنتی (iptv)، خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی و همچنین رسانه‌های خارجی مقیم ایران را شامل می‌شود.
نشانی سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره info@Fajriff.com است.
سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ به دبیری آقای محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس