آخرین تلاش نامزدها برای جلب آرا مردم در ساعات پایانی تبلیغات


آخرین تلاش نامزدها برای جلب آرا مردم در ساعات پایانی تبلیغات

کرمانشاه- ایرنا- همزمان با نزدیک شدن به ساعات پایانی مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدها برای ورود به خانه ملت، آخرین تلاش‌های خود را برای جلب آرا مردم به کار گرفته‌اند.

در ساعات پایانی مهلت یک هفته ای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ستادهای تبلیغاتی آنها امروز و امشب بیشتر از روزهای گذشته شاهد رفت و آمد افراد مختلف اعم از طرفداران آن هاست.

در این میان نامزدهای انتخاباتی نیز بیکار ننشستند و با حضور در ستادهای خود بخصوص در محلات پرتردد آخرین برنامه های خود را برای مردم تشریح کردند تا بتوانند شانس موفقیتشان را در انتخابات افزایش دهند.

پذیرایی از مردم با شربت و شیرینی، پخش پوستر و تراکت و ... از جمله آخرین تلاش های طرفداران نامزدها برای پیروزی کاندیدای موردنظر خود در انتخابات پیش رو است

نکته جالب توجه حضور طرفداران نامزدها در خیابان ها و معابر عمومی بود که سعی داشتند پوستر و یا کارت های تبلیغی نامزدهای مورد علاقه خود را بین مردم و خودروهای عبوری توزیع کنند.

هر ستادی که نامزدهای انتخاباتی بخصوص نامزدهای مطرح و شناخته شده در آن حضور داشتند غالبا مملو از جمعیت بود، جمعیتی که حتی در پاره ای از اوقات از پیاده روها به داخل خیابان ها نیز کشیده می شد.

اوج فعالیت های نامزدها عصر امروز در نقاط شلوغ و پرتردد کرمانشاه به چشم می خورد جایی که طرفداران آنها از هر فرصتی برای معرفی کاندید مورد نظر خود استفاده می کردند.

خیابان های اصلی و در و دیوار شهر کرمانشاه مملو از پوسترهای تبلیغاتی نامزدهایی است که هرکدام آن ها شعارهای خاصی را برای جلب بیشتر آرا مردم درج کرده اند.

«کرمانشاه بن بست نیست، راه بلد می خواهد، اقتدار کرمانشاه - حضور جوانان، رفاه اجتماعی، امنیت ملی و پیشرفت فرهنگی ، افتخار می کنم کرمانشاهی هستم، صدای رسای مردم رنجدیده، انتخابی از جنس عقلانیت و شایستگی، دوباره می سازمت وطن اگرچه با خشت جان خویش، بر همان عهد که بستیم هستیم، انتخاب اصلح انتخاب نسل جوان و فریادگر مدبر» از جمله شعارهای انتخابی نامزدهای انتخابات در کرمانشاه است.

خبرهای رسیده از شهرستان های استان نیز حاکی از آخرین تکاپو و تلاش های نامزدهای مجلس برای جلب نظر مردم در حوزه های انتخابیه خود است.

طبق قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه - اول اسفند) ۲۴ ساعت مانده به آغاز انتخابات فرصت تبلیغ دارند.

برای هشت کرسی نمایندگی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ۱۴۳ نفر در ۶ حوزه انتخابیه با هم رقابت خواهند کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟