آمار انصرافی‌های مجلس در مازندران به 38 نفر رسید


آمار انصرافی‌های مجلس در مازندران به 38 نفر رسید

ساری - ایرنا - رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت که بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هشت نفر دیگر از نامزدهای مجلس در استان از ادامه رقابت انصراف دادند.

حسین حسن نژاد عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با ثبت این انصرافی ها ، هم اکنون 133 نفر به عنوان نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 9 حوزه انتخابیه مازندران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با اعلام این که تبلیغات انتخاباتی در استان با آرامش طی یک هفته ادامه یافت ، گفت که تاکنون تخلف جدی انتخاباتی در استان گزارش نشده و پرونده جدی اثرگذار هم تشکیل نشده است.

برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجموع 418 نفر ثبت نام کرده بودند که پس از طی مراحل قانونی در هیات های اجرایی ، نظارت و شورای نگهبان ، صلاحیت 171 نفر برای رقابت در دستیابی به 12 کرسی حوزه های انتخابیه نهگانه استان تایید شده بود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران همچنین با اعلام این که نامزدهای انتخابات مجلس فقط تا ساعت هشت صبح فردا مهلت دارند تا فعالیت های تبلیغاتی خود را ادامه دهند ، گفت که از ساعت هشت صبح باید تمامی ستاد های انتخاباتی و کانون های تبلیغاتی نامزدهای مجلس تعطیل و جمع آوری شود.

حسن نژاد از آماده شدن تمامی زمینه ها برای برگزاری یک انتخابات پرشور در مازندران خبر داد و افزود : سه هزار و 80 حوزه رای گیری در استان پیش بینی شده است .

استان مازندران برای یازدهمین دوره از انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی 2 میلیون و 432 هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای دارد که از این تعداد 114 هزار نفر رای اولی هستند.

همچنین نامزدهای استان مازندارن باید برای 12 کرسی از 9 حوزه انتخابیه استان با یکدیگر رقابت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید