قیمت شیشه رنگی، لاکوبل و هوشمند در چه محدوده ای است؟


اگر شما هم به دنبال استفاده از محصولات بر پایه شیشه در دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار خود هستید، باید این نکته را در نظر بگیرید که کیفیت را فدای قیمت نکرده و سعی کنید از محصولات با کیفیت استفاده کنید.

شرکت های زیادی در حال حاضر فعالیت هایی در حوزه شیشه، شیشه رنگی، هوشمند، لاکوبل، کابین دوش شیشه ای و پارتیشن شیشه ای و حتی جانپناه شیشه ای در ایران انجام میدهند که تتراگلس یکی از آن دسته شرکت هایی ست که می توانید با اطمینان پروژه خود را به وی بسپارید.

اما در این مقاله قصد داریم شما را با معانی و قیمت این خدمات آشنا نماییم پس با ما همراه شوید.

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی، لاکوبل و هوشمند در چه محدوده ای است؟

حتما شما هم متوجه افزایش حضور شیشه های رنگی در دکوراسیون اماکن مختلف شده اید و شاید نیز مجذوب درخشندگی و زیبایی آنها شده باشید. شیشه رنگی تنوع بالایی در رنگبندی، طرح، ضخامت و انواع مختلف براق (لاکوبل)، مات (متلوکس) و متالیک (متلاک) دارد.

ضخامت های مختلف این شیشه از 4،5 و 6 میلی متری گرفته تا 10، 16 و 20 میلی متر وجود دارد که بسته به محل و نوع استفاده شما از آن، ضخامت های مختلفی توسط کارشناسان به شما توصیه خواهد شد. ضخامت های پایین در بخش هایی مانند نمای درب کابینت، نمای درب کمد دیواری، رومیزی های کوچک و ضخامت های بالاتر در صفحه کابینت، نمای ساختمان، اوپن آشپزخانه و میزهای بزرگ دکوری می باشد.

تتراگلس لیست قیمت محصولات خود را همواره بروزرسانی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد می توانید با مراجعه به لینک زیر به قیمت انواع شیشه رنگی دسترسی داشته باشید. کافیست پس از ورود به لینک، بر روی دکمه لیست قیمت کلیک نمایید:

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل در واقع خود یکی از زیرمجموعه های شیشه رنگی است که شرکت تتراگلس اقدام به ارائه آن با تنوع کامل 120 رنگ و طرح مختلف نموده است. این محصول بسیار مدرن، نوین و مناسب برای کاربردهای دکوراتیو و از درخشندگی چشم نوازی برخوردار است.

قیمت شیشه رنگی، لاکوبل و هوشمند در چه محدوده ای است؟

مزایای استفاده آن نیز می توان به قابلیت شخصی سازی بالا، تمیزی و سادگی نگهداری، سازگار با محیط زیست و افزایش کیفیت هوای محیط از طریق انتشار کم ترکیبات آلی فرار VOC و فرمالدهید اشاره کرد.

یک طرف شیشه لاکوبل با زیبایی بالایی رنگ‌آمیزی شده و کاملا دلربایی می کند. این شیشه، انتخاب مناسبی برای استفاده در موارد زیر است:

– دیوارهای شیشه ای

– میزهای شیشه ای

– قفسه های شیشه ای

– کابینت های شیشه ای

– و البته برای شیشه رنگی بین کابینتی

برای مشاهده لیست قیمت شیشه لاکوبل کافیست تا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

قیمت شیشه لاکوبل

قیمت شیشه هوشمند

در واقع شیشه هوشمند با تکنولوژی روز دنیا طوری ساخته و پرداخته شده است که می توان میزان جذب نور را در آن تغییر داد و با فشردن یک دکمه روی ریموت کنترل آن را مات و یا شفاف کرد.

قیمت شیشه رنگی، لاکوبل و هوشمند در چه محدوده ای است؟

در واقع نحوه عملکرد شیشه هوشمند در حالت روشن ON کاملا شفاف و در حال خاموش OFF شیشه کاملا مات میشود به طوریکه پشت آن دیده نشود. در واقع شیشه‌های هوشمند از 4 جزء تشکیل می‌شود:

شیشهمیکروفیلم هوشمنداینورتر برقریموت کنترل

این محصول یکی از جدیدترین و بروزترین خدماتی ست که شیشه در صنعت دکوراسیون داخلی ارائه داده و طبیعتا قیمت شیشه هوشمند نیز کمی بالاتر از انتظار است. اما در پروژه های لوکس و لاکچری می تواند تاثیری شگرف بر ظاهر فضای شما بگذارد و هم چنین در مدیریت نور بسیار کاربرد دارد چرا که می توانید نور بیرون را در تمام محیط داخل پخش نمایید و هر وقت خواستید با فشردن یک دکمه حریم شخصی خود را داشته باشید.

بهرحال شما همیشه می توانید با بررسی لیست قیمت شیشه هوشمند تتراگلس و تماس با کارشناسان از ملاقات حضوری و کارشناسی پروژه به صورت رایگان بهره مند شوید؛ کافیست تا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

قیمت شیشه هوشمند

درباره تتراگلس

شرکت شیشه تتراگلس با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه واردات شیشه های رنگی، شیشه های ساختمانی، آینه های دکوراتیو، شیشه های هوشمند، یراق آلات و اجرای انواع پارتیشن اداری، هندریل های شیشه ای و همچنین سازه های شیشه ای سهم بسزایی در عرصه پیشرفت صنعت شیشه و آینه در ایران را به خود اختصاص داده است.

این شرکت بیش از 14 سال است با نام تجاری برناگلس و در قالب مجموعه بزرگ برنا گروپ فعالیت خود را در تهران، میدان مادر، برج بیژن آغاز و با راه اندازی کارخانه ای بزرگ با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات برش، تراش، دیاموند و … فعالیت خود در صنعت شیشه بسیار گسترده تر و وسیع تر می کند.

در حال حاضر آتلیه معماری و طراحی شرکت ما در شهرک غرب، شوروم در بازار مبل دلاوران واقع شده و کارخانه و انبار ما در جاجرود به فعالیت خود ادامه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...