غبارروبی مضجع شریف سیدالکریم(ع) در ایام ولادت حضرت زهرا(س)


غبارروبی مضجع شریف سیدالکریم(ع) در ایام ولادت حضرت زهرا(س)

آئین غبارروبی مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور خانواده شهید سرافراز مدافع حرم «اصغر پاشاپور» برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، آئین غبارروبی مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور خانواده شهید سرافراز مدافع حرم شهید «اصغر پاشاپور»، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این مراسم در فضایی آکنده از عطر معنویت که با صحنه‌های متعددی از اشک و عشق به اهل بیت(ع) همراه بود، با قرائت آیاتی از قرآن آغاز و با قرائت زیارتنامه و مدیحه سرایی مادحین اهل بیت(ع) انجام شد.

در ادامه این آئین معنوی حاضران در این مراسم، با اشک دیده و پارچه های مزین به نام حضرت سیدالکریم(ع) که در دست داشتند، به غبارروبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پرداختند.

بر اساس این گزارش، شهید اصغر پاشاپور در سال ۵۸ متولد شد. این رزمنده جبهه مقاومت از اولین نفراتی بود که به همراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت. وی در نهایت در ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ به فرماندهان و همرزمان شهید خود پیوست. پیکر این شهید والامقام همچنان در اسارت تروریست‌های تکفیری است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا