314 شعبه اخذ رای در شهرستان اراک دایر شد


314 شعبه اخذ رای در شهرستان اراک دایر شد

اراک - ایرنا - فرماندار اراک از دایر شدن 314 شعب اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر اراک و بخش‌های مرکزی، معصومیه و ساروق خبر داد و گفت: تعدادی از شعب این شهرستان به صورت سیار است که آرای برخی روستاهای کوچک، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و زندان‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

«حسین بختیاری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هشت هزار نیروی اجرایی، نظارت، بازرس، نظامی و انتظامی، خدمت رسان و پشتیبان در امر برگزاری انتخابات شهرستان اراک دخالت دارند.

وی ادامه داد: چیدمان نیروهای شعب اخذ رای در شهرستان اراک انجام شده و در هر شعبه پنج نفر و شعب با تراکم بالا بر اساس سوابق انتخابات گذشته، هفت نفر در نظر گرفته شده است.

بختیاری اظهار داشت: کاربران و نمایندگان فرماندار در امر برگزاری این انتخابات، آموزش‌های لازم و تخصصی را فرا گرفته و تعامل خوبی بین هیات‌های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان اراک وجود دارد.

وی عنوان کرد: تحویل صندوق‌های رای به نمایندگان فرمانداران از عصر روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد و اعضای شعب نیز برای دریافت احکام خود نیازی به مراجعه به فرمانداری ندارند و می‌توانند این احکام را از نمایندگان فرماندار دریافت کنند.

فرماندار اراک اضافه کرد: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده و انتظار است اقشار مختلف مردم فردا (۲ اسفندماه جاری) با حضور دشمن شکن خود، برگ زرینی دیگری بر افتخارات خود اضافه کنند.

بختیاری گفت: حضور پررنگ مردم در این انتخابات نقش موثری در ارتقای امنیت کشور دارد و هرچه این حضور بیشتر باشد، انگیزه مدیران و مسوولان برای خدمت‌رسانی بهتر بیشتر می‌شود.

وی افزود: برای تشکیل یک مجلس کارآمد و قدرتمند، حضور آگاهانه و پررنگ مورد توجه ویژه قرار گیرد.

۵۱ نفر در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان شامل ١٣ زن و ٣٨ مرد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق