رییس کل دادگستری همدان: همه مردم پای صندوق‌های رای حضور یابند


رییس کل دادگستری همدان: همه مردم پای صندوق‌های رای حضور یابند

همدان- ایرنا- رییس کل دادگستری همدان با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی و گلایه‌مندی مردم گفت: با این وجود برای رفع مشکلات در یک حرکت انقلابی همه مردم باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در گردهمایی بصیرتی فرماندهان پایگاه ها با موضوع نقش و جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: باید با حضور در انتخابات زمینه ورود فرد اصلح، انقلابی و متعهد به مجلس و عبور از مشکل تحریم را فراهم کرد.

وی ادامه داد: اگر فردی شکایتی دارد جای آن حضور در پای صندوق رای است چون تحریم ها را بی اثر و اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.

عدالتخواه گفت: انتخابات همواره در تاریخ انقلاب اسلامی مساله بسیار مهمی بوده اما انتخابات دوم اسفند امسال بسیار خطیر و حساس است چرا که دولت آمریکا در پی آن است تا نتیجۀ اقدامات خصمانه و تحریم های اعمال شده از سوی این دولت بی تفاوت کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و تاثیر منفی بر مقبولیت حاکمیت باشد.

رییس کل دادگستری همدان با اشاره به توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر قطعی بودن پیروزی ملت ایران اظهار داشت: این پیروزی شرایط و ملزوماتی دارد که از جمله آنها انسجام بین امام و امت است.

عدالتخواه ادامه داد: مردم ایران به آرمان های نظام و انقلاب متعهد هستند بنابراین در این میان خواص باید نقش آفرینی کرده و از بیان مطالب نسنجیده و تحت تأثیر شرایط و فضای احساسی که موجب بهره برداری دشمن می شود اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: باید بصیرت و آگاهی افراد به خصوص جوانان را بالا برد و به نقش رأی اولی ها به عنوان موتورهای پیشران توجه کرد.

رییس کل دادگستری همدان افزود: آموزش و پرورش همچنان که پیشتر از ظرفیت جوانان استفاده کرده در ایام انتخابات نیز در راستای افزایش و ارتقای آگاهی نسل جوان تلاش خود را مضاعف کند.

عدالتخواه گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمرۀ خون شهدای والامقام و ایثار و شهادت مؤمنان و صالحانی است که در تاریخ بی نظیر بوده اند و امروز هر برگ رأی، اسلحه ای است که شهیدان به ما سپرده اند و افرادی که رأی نمی دهند باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

وی با بیان اینکه تنها رأی دادن موجب برطرف شدن مسوولیت نمی شود افزود: افراد واجد شرایط باید با انتخاب فرد اصلح وظیفۀ دینی و ملی خود را به نحو کامل انجام دهند.

رییس کل دادگستری همدان افزود: برای شناخت فرد اصلح باید تحقیق کرده یا با اهل فن و کارشناسان موثق و متعهد مشورت کرد تا بهترین افراد در مقایسه با شاخصه هایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: افرادی به مجلس راه یابند که در مقابل دشمن به خط مقاومت معتقد و عامل باشند و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری "آنانکه پس از گرفتن مقام و منصب عزت و سربلندی خدمت به اسلام و کشور را به حقارت نوکری و کلفتی نظام طاغوت می فروشند بر کرسی های نمایندگی مردم غیور و بصیر ایران اسلامی تکیه نزنند".

عدالتخواه با اشاره به عدم تأیید صلاحیت جمعی از نمایندگان فعلی مجلس که بیشتر به دلیل آلوده شدن به مفاسد اقتصادی بوده است عنوان کرد: نباید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که به دنبال منافع شخصی خود هستند.

وی ادامه داد: افرادی که در زمان تبلیغات به صورت نامتعارف هزینه و خرج می کنند در پی جبران کردن چندین برابر هزینه های خود و تأمین منافع خود و اطرافیان آنها به فساد مالی آلوده می شوند و این قبیل افراد نمی توانند با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند.

رییس کل دادگستری همدان گفت: وضعیت جمهوری اسلامی ایران همواره محاسبات جهان را به هم می ریزد چرا که مشروعیت خود را از ناحیه خداوند و مقبولیتش را از مردم گرفته است.

عدالتخواه بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام دشمنی ها همچنین مقبولیت دارد و حتی میزان مشارکت افراد در انتخابات به مراتب بیش از مشارکت افراد در جوامع به ظاهر مدعی دموکراسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی