جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود/ حضور یک هزار نفری اعضای کانون


جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود/ حضور یک هزار نفری اعضای کانون

گواهیان گفت: جشنواره سرود «فجر» با شرکت بیش از یک هزار نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: چهارمین جشنواره سرود «فجر» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: 18 گروه سرود در این جشنواره حضور دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و پس از داوری آثار سه گروه برتر انتخاب و تجلیل می شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه های حاضر در جشنواره را اعضای این کانون فرهنگی تشکیل می دهند، بیان کرد: در هر گروه بیش از 40 نفر حضور دارند که به اجرای برنامه به صورت دسته جمعی می پردازند.

گواهیان با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی در تعداد افراد شرکت کننده در گروه ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اشعار و آهنگ سرودها توسط شاعران و آهنگ سازان ویژه این جشنواره تولید شده و هیچ یک از سرودها تکراری نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام مراحل سرود به صورت زنده در روزهای برگزاری جشنواره اجرا می شود، عنوان کرد: این جشنواره روزهای 14 تا 16 اسفند ماه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره توسط چهار داور گزینش می شوند، گفت: نظم و آراستگی گروه ها، آهنگ و نت های به کار برده شده در سرودها، متن و محتوای اشعار و ابتکار از مراحل داوری چهارمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی دوستان آسمانی مسجد امام حسین (ع) جهرم است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق