ال جی W10 آلفا با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش 5/71 اینچ +720p معرفی شد


ال جی W10 آلفا با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش 5/71 اینچ +720p معرفی شد

W10 آلفا گوشی اقتصادی جدید ال‌جی است که از صفحه‌نمایش 5/71 اینچی با وضوح مناسب و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ال‌جی یکی از شرکت‌هایی بود که طبق برنامه‌ریزی قصد داشت با حضور در نمایشگاه MWC 2020 کنفرانسی برگزار و در آن، از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش پرده‌برداری کند. بااین‌حال، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اتحادیه‌ی GSM در اطلاعیه‌ای رسمی از لغو برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ خبر داد. به‌دنبال لغو این رویداد، ال‌جی تصمیم گرفت جداگانه گوشی‌های جدیدش را رونمایی کند. این شرکت همچنان به معرفی گوشی‌هایی ادامه می‌دهد که در ابتدا برای MWC برنامه‌ریزی کرده بود.

ال‌جی دبلیو ۱۰ آلفا (LG W10 Alpha) گوشی هوشمند جدیدی است که در دسته‌ی محصولات اقتصادی جای می‌گیرد و به‌طور ویژه برای رقابت با محصولات مشابه برندهای چینی ساخته شده است. این محصول ۱۴۰ دلاری ال‌جی به سیستم‌عامل اندروید ۹ پای مجهز است و از یکی از نسخه‌های پایه‌ی اندروید ۹ استفاده می‌کند؛ اما فراموش نکنید در دسته‌ی گوشی‌های مجهز به اندروید Go قرار نمی‌گیرد.

ال جی W10 آلفا با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش 5/71 اینچ +720p معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید ال‌جی برای پردازش وظایف مختلف از سیستم-روی-چیپ Unisoc SC9863A استفاده می‌کند که پیش‌تر در گوشی‌ آلکاتل وان اس آن را دیده بودیم. تراشه‌ی مذکور مبتنی‌بر لیتوگرافی ۲۸ نانومتری است و از هشت هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس پردازشی ۱/۶ گیگاهرتز برخوردار است. گوشی W10 آلفا به سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ازطریق کارت میکرو SD مجهز است.

گوشی LG W10 Alpha از صفحه‌نمایش ۵/۷۱ اینچی با وضوح +720p و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد. در بخش بالایی صفحه‌نمایش شاهد بریدگی (ناچ) قطره‌ای‌شکل هستیم که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. همچنین، ال‌جی دبلیو ۱۰ آلفا در پنل پشتی دوربین اصلی با حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد که برخلاف دوربین سلفی، به فناوری فوکوس خودکار مجهز است و می‌تواند ویدئوهایی با وضوح 1080p ضبط کند.

ال جی W10 آلفا با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش 5/71 اینچ +720p معرفی شد

در گوشی ال‌جی W10 آلفا، از حسگر اثرانگشت خبری نیست و به‌جای آن فناوری تشخیص چهره تعبیه شده است. ال‌جی مدعی است فناوری تشخیص چهره‌ی گوشی مذکور ۱۲۸ نقطه از چهره‌ی کاربر را اسکن و قفل گوشی را در ۰/۳ ثانیه بازمی‌کند. ال‌جی دبلیو ۱۰ آلفا محصولی دوسیم‌کارته است و از VoLTE دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی علاوه‌بر موارد یادشده از استانداردهای TD-SCDMA و FDD-LTE بهره می‌ببرد؛ بنابراین، امکان استفاده از آن با سیم‌کارت‌های چینی نیز وجود دارد.

ال‌جی در گوشی اقتصادی جدیدش از باتری ۳،۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که طبق ادعای این شرکت، ۱۲ ساعت مکالمه و ۲۹ ساعت شنیدن موسیقی و ۵ ساعت تماشای ویدئو به کاربر ارائه می‌دهد. گوشی جدید ال‌جی، تنها در رنگ مشکی معرفی شده است.

ال جی W10 آلفا با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش 5/71 اینچ +720p معرفی شد

فراموش نکنید گوشی فعلی تفاوت‌هایی با گوشی ال‌جی W10 دارد و درواقع، نسخه‌ی آلفای آن به‌حساب می‌آید. مدل معمولی از باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثرانگشت، صفحه‌نمایش ۶/۱۹ اینچی و دوربین دوگانه با حسگرهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار است که دوربین دوم برای تشخیص عمق به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه به‌کار می‌رود.

با نگاهی کلی به مشخصات ال‌جی W10 آلفا، حس می‌کنید این گوشی بیش‌از‌حد پایین‌رده است، پس می‌توانید گوشی LG K41S را نیز بررسی کنید که به‌تازگی معرفی شده است. K41S از صفحه‌نمایشی ۶/۵ اینچی درکنار دوربین ثانویه‌ی فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ال‌جی همچنین گوشی‌های K51S و K61 را نیز معرفی کرده که هر سه گوشی قرار است ابتدا در کشور آمریکا عرضه و سپس روانه‌ی بازار اروپا و آسیا شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی جدید ال‌جی چیست؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سؤالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی دردسترس خواهد بود. همچنین، برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت می‌توانید استفاده کنید.

.btncamp.btncamp:hover.btncamp a

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی