بریتویت: آمده ام تا گل های زیادی برای بارسلونا بزنم؛ مسی بهترین بازیکن تاریخ است


بریتویت: آمده ام تا گل های زیادی برای بارسلونا بزنم؛ مسی بهترین بازیکن تاریخ است

بریتویت از حضور در بارسلونا، خوشحال است. 

طرفداری- انتقال مارتین بریتویت به بارسلونا رسمی شد و مبلغی که بلوگرانا برای به خدمت گرفتن این مهاجم پرداخت کرد، 18 میلیون یورو یود. اما نکته جالب در مورد قرارداد بریتویت این است که بندفسخ قرارداد او و باشگاه، 300 میلیون یورو است. مهاجم دانمارکی ظاهرا بسیار هیجان زده است که به نیوکمپ آمده.

به گزارش AS، بریتویت در مصاحبه خود پس از رسمی شدن انتقالش گفت:

بسیار هیجان زده ام، حضور در بارسلونا یکی از روبا های کودکی ام بود ک به حقیقت تبدیل شد. هر کسی که فوتبال بازی می کند، دوست دارد روزیبرای بارسلونا به میدان برود. اینجا هستم و برای کسب عناوین همراه با براسلونا، بسیار هیجان زده ام. در بارسلونا فشار زیادی وجود دارد و از بازیکنان، انتظارات زیادی می رود. آماده ام که برای بردن تمام عناوین ممکن تلاش کنم.من بازیکنی سریع، تکنیکی و با قدرت بدنی بالا هستم. اما به نظرم مهم ترین ویژگی ام، هوش و ذکاوتم است. من بسیار هوشمندانه در زمین حرکت می کنم. همیشه سعی می کنم فوتبال را یاد بگیرم و خودم را یک دانشجوی فوتبال می دانم. هر روز سعی می کنم در فوتبالم پیشرفت کنم.

به نظرم تحرکاتم در زمین، طور است که به سبک بازی بارسلونا بسیار کمک می کند. البته که من یک گلزن هستم و اینجا آمده ام تا گل های زیادی برای بارسلونا به ثمر برسانم.

مسی؟ او احتمالا بهترین بازیکن تاریخ است. بازی کردن کنار او برای من لحظه بزرگی محسوب می شود و پس از آن می توانم بگویم که من با لیونل مسی همبازی بوده ام. این موضوع بسیار هیجان زده ام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان