مشارکت مردم برگ زرینی در کارنامه انتخابات لرستان


مشارکت مردم برگ زرینی در کارنامه انتخابات لرستان

استاندار لرستان گفت: امنیت کامل در تمام شعبات اخذ رأی برقرار است با این مشارکت خوب برگ زرین دیگری به کارنامه استان در انتخابات افزوده خواهد شد.

موسی خادمی امروز با حضور در شعبه ۲۳ اخذرأی در خرم‌آباد رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی نمایش بزرگی از همبستگی و قدرت را انجام و انتخاب خوبی خواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم سعی کنند اول وقت پای صندوق‌های رأی بیایند چراکه ممکن است زمان انتخابات تمدید نشود و نتوانند رأی دهند.

خادمی با اشاره به این‌که باتوجه به تصمیمات در سطح کلان کشوری دیگر نیازی به اثرانگشت نیست، عنوان کرد: امر اخذ رأی در تمام شعب آغاز شده و کار بهخوبی پیش می‌رود.

استاندار لرستان با اشاره به این‌که انتخابات در یک هزار و ۴۸۹ شعبه در حال برگزاری است، عنوان کرد: خبرها نشان از حضور خوب مردم است فقط از آن‌ها انتظار می‌رود در نظم و امنیت شعبه ها همکاری کنند و اگر در شعبات کسانی را دیدند که بی نظمی ایجاد می کنند سریع به نیروی انتطامی و نماینده فرماندار اطلاع دهند

وی ادامه داد: امنیت کامل در تمام شعبات اخذ رأی برقرار است با این مشارکت خوب برگ زرین دیگری به کارنامه استان در انتخابات افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان