عروس و داماد آستارایی به انتخابات بله گفتند


عروس و داماد آستارایی به انتخابات بله گفتند

آستارا - ایرنا - زوج جوان آستارایی نخستین روز زندگی مشترک خود را با انداختن آراء در صندوق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کردند.

این عروس و داماد روز جمعه به همراه جمعی از اقوام، خویشاوندان و مهمانان مراسم عروسی، در شعبه مسجد آبروان آستارا حضور یافته و رای خود را در میان تشویق مردم به صندوق انداختند.

احمد نیکزاد و شادی پرزور حضور در پای صندوق رای را وظیفه خود عنوان و هدف از شرکت در انتخابات با لباس عروس و داماد را اهمیت دادن به سرنوشت شهر و کشور خود اعلام کردند.

داماد اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز انتخابات، جشن ملی است و ما نیز از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده بودیم تا روز آغاز زندگی مشترک خود را هم زمان با این رویداد ملی جشن بگیریم.

وی افزود: هرچند امروز روز سرنوشت ساز و حساسی در زندگی شخصی ماست، اما دوست داشتیم در روز سرنوشت سیاسی کشورمان نیز با مردم همراه باشیم.

عروس خانم نیز بیان کرد: عروسی و هیچ مناسبت دیگری نباید مانع شرکت در این روز مهم باشد و ما نیز گفتیم در این انتخابات شرکت کنیم و رای خود را به صندوق بیندازیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان