نظارت2هزار بازرس برانتخابات مجلس یازدهم درخوزستان


نظارت2هزار بازرس برانتخابات مجلس یازدهم درخوزستان

اهواز - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان گفت: حدود 2 هزار بازرس بر روند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان نظارت دارند.

شهاب رزمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف از بازرسی انتخابات را شناسایی تخلفات احتمالی و پیگیری رفع آنها با هدف ارتقای سلامت انتخابات بیان کرد.

وی افزود: ۳۵ بازرس ویژه از سوی وزارت کشور نیز برای نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم در خوزستان مامور شده اند که از روز پنجشنبه در این استان مستقر شده‌اند.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستانرزمی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مشکل خاصی را تاکنون شاهد نبودیم، ادامه داد: گزارش‌هایی از حضور طرفداران نامزدها در اطراف شعب اخذ رای دریافت شده بود که تذکرات لازم داده شده است.

بر اساس این گزارش، سه هزار و ۱۴۱ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۱ شعبه ثابت و ۸۹۰ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

سه میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۳۸ نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن هستند.

۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. با احتساب انصرافی ها تعداد نامزدهای مجلس یازدهم در خوزستان به ۳۱۰ نفر رسیده است.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس