استفاده از تراکتور برای اخذ آرای مردم مناطق صعب‌العبور مراوه‌تپه


استفاده از تراکتور برای اخذ آرای مردم مناطق صعب‌العبور مراوه‌تپه

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار شهرستان مراوه تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان اعلام کرد که 27 شعبه اخذ رای در مناطق صعب‌العبور این شهرستان کار جمع‌آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند و در بسیاری از این مناطق از تراکتور برای انتقال صندوق‌ها بهره گرفته‌شد.

امانگلدی ضمیر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از مجموع ۷۲ شعبه اخذ رای در مراوه تپه، ۵۱ شعبه سیار است که ۲۷ شعبه سیار در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی استقرار یافته تا مردم تمام نقاط شهرستان بتوانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی افزود: به دلیل بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته ،تردد در برخی راه‌های مناطق صعب‌العبور و کوهستانی مراوه تپه به سختی قابل انجام بود که بر این اساس مجبور به حمل صندوق‌ها با تراکتور به این مناطق شدیم.

وی با قدردانی از حضور بسیار خوب مردم مراوه تپه در پای صندوق‌های اخذ رای، اظهارداشت: با کاهش بارندگی‌ها و مناسب شدن شرایط جوی به طور قطع در ساعات باقی مانده تا اتمام فرصت رای‌گیری، شاهد حضور بیشتر مردم خواهیم بود.

فرماندار مراوه تپه با اشاره به پیش‌بینی ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از جمعیت برگه تعرفه رای در شهرستان گفت: هنوز درخواستی از شعب اخذ رای مبنی بر نیاز به تعرفه رای جدید اعلام نشده‌است.

ضمیر اظهارداشت: اهالی مرزنشین این شهرستان در دو شهر مراوه تپه و گلیداغ و ۱۰۹ روستا در آرامش و امنیت کامل از صبح امروز برای انتخاب نماینده خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پای صندوق های رای حضور یافتند و تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی در شعب دریافت نشده است.

وی افزود: بیش از یک هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی کار اخذ آرای مردم را در ۷۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار مراوه تپه انجام می‌دهند.

شهرستان‌ مراوه تپه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و به همراه شهرستان‌های مینودشت، گالیکش و کلاله، یک حوزه انتخابیه را تشکیل داده و صاحب یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط