دادستان خبر داد: تحت تعقیب بودن فرد منتشر کننده شایعه رای آوردن یکی از کاندیداها در شهربابک


دادستان خبر داد: تحت تعقیب بودن فرد منتشر کننده شایعه رای آوردن یکی از کاندیداها در شهربابک

دادستان شهر بابک از تحت تعقیب بودن فردی که شایعه ای را در فضای مجازی مبنی بر شمارش آرا و رای آوردن کاندیدایی تا میزان 4000 رای را منتشر کرده بود، خبر داد.

"علیرضا مظفری" در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه دستگاه قضا و دستگاه های امنیتی و انتظامی تمام توان خود را از صبح امروز بسیج کردند، گفت: دستگاه قضا، پلیس و نهادهای امنیتی به مردم فهیم این اطمینان را خواهد داد که انتخابات در فضای سالم و پرشور و حداکثری برگزار و اجازه بی نظمی را به هیچ کس نخواهد داد.

دادستان شهربابک با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت و صیانت آرای مردم در انتخابات از صبح امروز تمام توانمان را بسیج کردیم افزود: هرچند افرادی که ساکن شهرهای هم جوار هستند می توانند در شهربابک رای بدهند اما اگر اشخاصی باتهدید یا تطمیع بصورت کاروانی برای دادن رای به شهربابک بیایند، با قاطعیت جلو اینگونه افراد گرفته خواهد شد زیرا نه تنها از نظر قانونی بلکه از نظر شرعی نیز اشکال دارد.

مظفری عنوان کرد: تعدادی دستگاه اتوبوس از شهرهای همجوار که قصد ورود به شهربابک و تخلف در انتخابات را داشتند، برگردانده شدند و یک دستگاه مینی بوس، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروسواری نیز در این راستا توقیف شدند.

وی از دستگیری تعدادی از افراد متخلفان و مجرمان که در حال خرید و فروش رای بودند در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: همچنین تعدادی زیادی هم احضار و بعد از گرفتن تعهد آزاد شدند.

دادستان شهربابک به شایعه ای در فضای مجازی توسط معاندین نظام اشاره کرد و گفت: شایعه تعداد رای های کاندیدا که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد. هنوز میزان آرا کسی مشخص نیست و افرادی که شایعه پراکنی می کنند با برخورد شدید دستگاه قضا روبرو می شوند.

وی خطاب به مردم شهربابک اظهار کرد: از مردم فهیم و هوشیار شهربابک درخواست داریم تا شایعات مبنی بر تعداد آرای کاندیدا را باور نکنند چرا که برخی ضدانقلاب ها با اعلام دروغ بیشترین آرا یک کاندیدا خاص قصد ایجاد اخلال در وضعیت امنیتی شهر را دارند.

دادستان شهر بابک از تحت تعقیب بودن فردی که شایعه ای را در فضای مجازی مبنی بر شمارش آرا و رای آوردن کاندیدایی تا میزان ۴۰۰۰ رای را منتشر کرده بود، خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...