پیش بازی وردربرمن-دورتموند؛ با هالند شکست دادن هیچ تیمی سخت نیست


پیش بازی وردربرمن-دورتموند؛ با هالند شکست دادن هیچ تیمی سخت نیست

وردربرمن که برای فرار از منطقه سقوط تلاش می کند باید با دورتموند آماده رو به رو شود.

طرفداری - هفته بیست دوم رقابت های بوندس لیگا با دیدار بایرن مونیخ و پادربورن آغاز می شود. این بازی به نوعی دیدار تیم صدرنشین و قعرنشین جدول بوندس لیگا هم محسوب می شود.

مشخصات بازی

تاریخ زمان ورزشگاه داور
شنبه 3 اسفند 18 به وقت ایران وزر اشتادیون مارکو فریتس
پیش بازی وردربرمن-دورتموند؛ با هالند شکست دادن هیچ تیمی سخت نیست

وضعیت کلی دو تیم

با گذشت چند هفته از نیم فصل دوم، وردربرمن کماکان در بحران به سر می برد و فلورین کوفلت نتوانسته نتایج فصل گذشته اش را تکرار کند و این تیم بیش از هر زمان دیگری در سالیان اخیر، خطر سقوط را حس می کند. وردربرمن قبل از رویارویی با دروتموند در رده هفدهم جدول بوندس لیگا قرار گرفته و و فاصله ای 5 امتیازی با منطقه امن دارد و امتیاز از دست دادن در این بازی می تواند این فاصله را بیشتر هم کند.
فاوره در حالی تیمش را برای رویارویی با برمن آماده می کند که زرد و مشکی پوشان این هفته ها با حضور هالند، تمامی حریفان را از لبه تیغ می گذرانند. دورتموند چند روز قبل در لیگ قهرمانان موفق شد پاری سن ژرمن را شکست دهد و با توجه به فشردگی بازی ها در چند روز اخیر انتظار می رود فاوره تیمش را با چند تغییر به میدان بفرستد.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی وردربرمن-دورتموند؛ با هالند شکست دادن هیچ تیمی سخت نیست

غایبین دو تیم در این بازی

ورردبرمن: بارگفرده، موهوالد، فلکروگ، ماکس اگشتاین

دورتموند: مارکو رویس، توماس دلینی

نکات آماری بازی و اخبار دو تیم

در 3 بازی آخر خارج از خانه دورتموندی ها حداقل 2 گل دریافت کرده اند. وردربرمنی ها در 4 بازی آخر خانگی خود در بوندس لیگا موفق به گلزنی نشده اند! از 9 بازی آخر در بوندس لیگا وردربرمن تنها یک برد کسب کرده و 8 بازی را به حریفان واگذار کرده است. در 13 بازی آخر دورتموند در بوندس لیگا حداقل 3 گل به ثمر رسیده است. بازی روز شنبه یکصد و چهارمین مصاف دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی 41 برد برای وردربرمن، 43 برد برای دورتموند و 19 تساوی ثبت شده است. دو تیم چند هفته در قالب رقابت های جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند که آنجا برمن 3-2 حریفش را شکست داد. یولین برانت که بازی برابر پاری سن ژرمن را به دلیل مصدومیت از دست داد همراه دیگر بازیکنان دورتموند به برمن سفر کرده است.

پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی

وردربرمن 4-1 دورتموند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول