9 فقره مجوز برای چاپ و نشر کتاب در کردستان صادر شد


9 فقره مجوز برای چاپ و نشر کتاب در کردستان صادر شد

مسئول امور فرهنگی (امور کتابخانه‌ها) از صدور 9 فقره مجوز انتشاراتی از سوی واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خبر داد.

شب‌بو بخشا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به استناد ضوابط و مقررات تاسیس مراکز، موسسات و کانون‌ها وانجمن‌های فرهنگی و نظارت برآن شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیین‌نامه اجرایی صدور پروانه نشر، با ۹ فقره مجوز انتشارات در سطح استان کردستان موافقت شد.

وی عنوان کرد: انتشارات «په‌پووله» با صاحب امتیازی سیده فاطمه ابراهیمی در شهر سنندج، انتشارات «افرای گروس» با صاحب امتیازی نصراله قاسمی در شهر سنندج، انتشارات «رونیا» با صاحب امتیازی لیلا جهانی در شهر سنندج، انتشارات «پنجره» با صاحب امتیازی سید پروین حسینی در شهر سقز، انتشارات «هسیره» با صاحب امتیازی عباس اطمینانی در شهر سنندج، انتشارات «برگ بلوط» با صاحب امتیازی هیوا ایزدی در شهر مریوان، انتشارات «مه‌وله‌وی کورد» با صاحب امتیازی سعدی حسنی در شهر سقز، انتشارات «رایحه ماندگار» با صاحب امتیازی صلاح‌الدین مفیدی در شهر سنندج و انتشارات «پنجه» با صاحب امتیازی فرشاد مرادی در شهر سنندج در زمینه چاپ و نشر کتاب مجوز فعالیت گرفتند.

بخشا در خصوص تعداد ناشران تازه مجوز گرفته سال جاری تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۱۳ فقره مجوز برای چاپ و نشر کتاب در سطح استان کردستان صادر شده است.

کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به رشد انتشار کتاب در کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۳۰۶ عنوان کتاب چاپ و منتشر شده‌است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!