فرماندار مهریز: توسعه ورزش به همراهی خیران نیاز دارد


فرماندار مهریز: توسعه ورزش به همراهی خیران نیاز دارد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: توسعه ورزش در شهر و مناطق روستایی به همکاری و مشارکت خیران در کنار طرح‌های دولت نیاز دارد و باید زمینه جذب آنها با فرهنگ‌سازی فراهم شود.

رضا زارع‌زاده مهریزی روز شنبه در آیین تجلیل از نایب قهرمانی تیم فوتبال میرک کیش این شهرستان در لیگ برتر استان افزود: دولت از همکاری خیران و بخش خصوصی برای باشگاهداری و ایجاد زیر ساخت حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: دولت به رغم برخی محدودیت‌های مالی در سال‌های اخیر در شهر و بخصوص روستاها اقدام‌های خوبی برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته ولی به خاطر اهمیت موضوع اصلا کافی نیست.

این مسوول اظهار داشت: برای جلب همکاری بیشتر خیران و تشویق بیشتر آنها در مشارکت اجرای طرح‌های ورزشی باید رسانه‌های گروهی نسبت به معرفی حمایت کننده و حامیان مالی اقدام کنند.

زارع‌زاده مهریزی گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهر و روستاها در بخش ورزشی وجود دارد که با همکاری تمام بخش‌ها، همراهی خیران و در سایه برنامه‌ریزی می‌توان به اهداف متعالی رسید.

همچنین رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران به خصوص در شهرستان‌ها برای توسعه این رشته جزو برنامه‌های محوری است که پیگیری می‌شود.

عبدالرضا دستا افزود: توجه به توسعه مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، تقویت باشگاه‌ها و برگزاری لیگ‌های منظم در تمام رده‌های سنی از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

در پایان این مراسم به کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال میرک کیش ، کاپ ، مدال و لوح تقدیم شد.

لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۱۰ تیم برگزار شد که در پایان تیم‌های سنگ آهن بافق، میرک کیش مهریز و فولاد آلیاژی یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزا نفر جمعیت ۳۰ تیم فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان