شناسایی سه بیمار مشکوک به کرونا در اراک


شناسایی سه بیمار مشکوک به کرونا در اراک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: سه مورد بیماری مشکوک به کرونا (corona) روز شنبه در این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش ایرنا، دکتر سید «محمد جمالیان» روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با تائید تست قطعی بیماری این اشخاص به کرونا ویروس به مردم اطلاع رسانی می شود.

او افزود: بیمارانی که در شهرستان اراک تحت درمان می باشند روبه بهبود هستند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست ضمن رعایت آرامش و نکات بهداشتی برای پیش‌گیری از ابتلا به کرونا ویروس، اطلاعات رسمی در مورد این بیماری را از مراجع ذیصلاح پیگیری و دریافت کنند.

جمالیان اظهار‌کرد:اینک ویزیت بیماری های عفونی در تمامی مرکزهای سرپایی شهرستان اراک من جمله کلینیک امام رضا( ع)، بیمارستان ولیعصر( عج) و کوثر انجام شده و مردم میتوانند به این مراکز مراجعه کنند و در صورت احتیاج به بستری توسط این کلینیک ها راهنمایی می شوند.

او با یادآوری برگزاری نشست قراگاه پدافند زیستی در استانداری مرکزی ذکر کرد: در راستای کنترل سرعت انتشار کرونا ویروس تمامی مدرسه ها و دانشگاه های این استان تعطیل اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: احتیاج است برای کنترل انتشار ویروس کرونا ویروس در این شهرستان، مردم از حضور در اماکن شلوغ و مهمانی های دسته جمعی جلوگیری کنند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، قبل از این از ۱۸ مورد مریض مشکوک به ویروس کرونا در استان مرکزی آزمایش تخصصی انجام شده که نتیجه یک آزمایش مثبت بوده و دیگر موارد مشکلی نداشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری