انتشار تصویر زنده اسمارتفون پرچمدار وان پلاس 8 پرو


در اکتبر سال گذشته میلادی تصاویری از رندر‌های CAD اسمارتفون پرچمدار وان پلاس 8 پرو منتشر شد. هم‌اکنون نیز یک تصویر زنده از جدیدترین تلفن شرکت چینی وان پلاس به بیرون درز کرده است. این تصویر، فقط نمایش پشتی تلفن را نشان می‌دهد. با توجه به تصاویر رندر‌های قبلی، چیز جدیدی در این نما مشاهده نمی‌شود. یک مجموعه سه‌گانه دوربین با چینش عمودی در مرکز بدنه...

در اکتبر سال گذشته میلادی تصاویری از رندر‌های CAD اسمارتفون پرچمدار وان پلاس 8 پرو منتشر شد. هم‌اکنون نیز یک تصویر زنده از جدیدترین تلفن شرکت چینی وان پلاس به بیرون درز کرده است.

این تصویر، فقط نمایش پشتی تلفن را نشان می‌دهد. با توجه به تصاویر رندر‌های قبلی، چیز جدیدی در این نما مشاهده نمی‌شود. یک مجموعه سه‌گانه دوربین با چینش عمودی در مرکز بدنه پشتی وان پلاس 8 پرو قرار دارد که سنسور سه‌بعدی ToF در سمت چپ مجموعه دوربین و فلاش LED در سمت راست آن تعبیه شده است.

انتشار تصویر زنده اسمارتفون پرچمدار وان پلاس 8 پروبرای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید.

مدتی پیش، تصاویری از رندر نسخه معمولی پرچمدار جدید وان پلاس به بیرون درز کرده بود که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به نسخه پرو دارد. البته، ماژول سه‌بعدی ToF در این تلفن حذف شده و فضای حاشیه‌ای باریک‌تری در قسمت بالای این تلفن وجود دارد.

خانواده پرچمدار جدید وان پلاس یک عضو دیگر با نام وان پلاس 8 لایت نیز دارد که طراحی آن نسبت به دو مدل دیگر متفاوت بوده و در پشت آن یک دوربین دوگانه قرار گرفته است.

شایعات نشان می‌دهند که مدل‌های معمولی و پرو وان پلاس 8 در ماه مارس یا آوریل معرفی خواهند شد. اما مدل لایت، دیرتر از این دو تلفن روانه بازار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...