فیل فودن: می خواهم تا زمانی که بتوانم در منچسترسیتی بمانم؛ به گواردیولا احترام زیادی می گذارم


فیل فودن: می خواهم تا زمانی که بتوانم در منچسترسیتی بمانم؛ به گواردیولا احترام زیادی می گذارم

هافبک انگلیسی سیتیزن ها از تمایل خود برای ماندن در سیتی برای مدتی طولانی می گوید.

طرفداری- فیل فودن، هافبک انگلیسی سیتیزن ها از تمایل خود برای ماندن در این تیم برای مدتی طولانی و تا جایی که توان دارد می گوید.

به گزارش گل، عده‌ای معتقدند که به پپ به فیل فودن اعتقادی ندارد و به او برای بازی در تیم اصلی سیتی فرصتی داده نمی شود. اما فودن چنین اعتقادی ندارد و می گوید:

اینطور نیست که من حتی برای دقایقی هم به میدان نرفته باشم. من اکنون در 50 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته‌ام، پس این افراد می توانند برای خودشان صحبت کنند! من می خواهم تا زمانی که بتوانم در منچسترسیتی بمانم.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با لسترسیتی از فیل فودن تمجید کرده بود و گفته بود که بازیکنان آکادمی اعتقاد ویژه‌ای دارد. حال سخنان پپ به گوش فودن رسیده و او در این رابطه می گوید:

بله، حقیقتش او در مصاحبه خود چیزهای خوبی را گفت. برای من، شنیدن چیزهایی مانند حرف های پپ، اعتماد به نفس مرا افزایش می دهد و شنیدن چنین حرف هایی از سرمربی خود باعث می شود تا بیشتر تشنه موفقیت شوید و تمایل داشته باشید تا در بازی های بیشتری به میدان بروید و می خواهید تا زیر نظر سرمربی خود کار کنید. من به او احترام زیادی می گذارم و پپ نیز به من اعتقاد دارد، که چنین چیزی خیلی خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست