شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918 اسپایدر


تولید پورشه 918 اسپایدر در سال 2015 خاتمه یافته و ژرمن‌ها از آن زمان تاکنون سوپرکار جدیدی را از آن زمان تاکنون تولید کرده است؛ اما این خودروی هیبریدی پرفورمنس شگفت‌انگیزی دارد. در ویدئوی جدیدی که توسط زمین‌های تست جانی بومر منتشر شده شاهد حرکت پرسرعت این خودرو هستیم. در پایان مسافت 3.7 کیلومتری این … The post شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918...

تولید پورشه 918 اسپایدر در سال 2015 خاتمه یافته و ژرمن‌ها از آن زمان تاکنون سوپرکار جدیدی را از آن زمان تاکنون تولید کرده است؛ اما این خودروی هیبریدی پرفورمنس شگفت‌انگیزی دارد. در ویدئوی جدیدی که توسط زمین‌های تست جانی بومر منتشر شده شاهد حرکت پرسرعت این خودرو هستیم. در پایان مسافت 3.7 کیلومتری این مسیر مستقیم، پورشه به سرعت باورنکردنی 345.075 کیلومتر در ساعت می‌رسد که در واقع همان حداکثر سرعت خودروست.

شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918 اسپایدر

اگر این خودرو آشنا به نظر می‌رسد دلیلش آشنایی قبلی پورشه 918 اسپایدر با زمین‌های تست جانی بومر است زیرا قبلاً هم شاهد شتاب گیری این سوپرکار در این مجموعه بوده‌ایم. این خودرو قبلاً به خاطر کمبود کشش به سرعت 333 کیلومتر در ساعت دست یافته بود.

شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918 اسپایدر

شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918 اسپایدر

به عنوان یادآوری باید دانست پیشرانه 8 سیلندر 4.6 لیتری تنفس طبیعی پورشه قدرت 599 اسبی داشته و دو پیشرانه الکتریکی دیگر نیز خروجی 282 اسبی را ارائه می‌کنند که کل قدرت این مجموعه به 874 اسب بخار می‌رسد. این پیشرانه با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند.

شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918 اسپایدر

زمین‌های تست جانی بومر در واقع مسیری بتنی در مرکز فضایی کندی است که فضایی ایده آل برای تست خودروهای پرسرعت می‌باشد. این مسیر در کل 4.8 کیلومتر طول داشته و در هر طرف مسیر نیز فاصله‌ی 305 متری آسفالتی وجود دارد. تنها 6.3 میلی‌متر اختلاف ارتفاع در کل مسیر وجود داشته که آن را به یکی از تخت‌ترین و صاف‌ترین مسیرهای بتنی دنیا تبدیل کرده است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد