نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی اعلام شد


نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی اعلام شد

تهران- ایرنا- رئیس مرکز انتخابیه شهرستان‌های شهریار گفت: ستاد انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای، نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه را اعلام کرد.

نورالله طاهری روز یکشنبه افزود: در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهریار، ملارد و قدس ۲۵ نامزد در شهریار، قدس و ملارد برای کسب یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آیین نامه اجرایی آن در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس برگزار شد، جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۲۶۳ هزار و ۶۲۸ بود که از این میزان حسین حق وردی با کسب ۱۰۸ هزار و ۶۸۱ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است.

رئیس مرکز انتخابیه شهرستان‌های شهریار تاکید کرد: در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان شهریار برای قبول شکایات آماده هستند.

طاهری گفت: براساس تبصره های ۱و ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت، داشته باشند می توانند ظرف مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (درصورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد ضمن آن که در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده است این شهرستان با بیش از ۷۴۴ هزار و ۲۱۰ نفر، دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها