راه یاب ملل مریوان سپاهان اصفهان را سه بر صفر بُرد


راه یاب ملل مریوان سپاهان اصفهان را سه بر صفر بُرد

سنندج‌ - ایرنا - تیم راه یاب ملل مریوان در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور توانست در یک نتیجه غیرمنتظره تیم موفق فولاد سپاهان اصفهان را سه بر صفر شکست دهد.

شاگردان صادقیانی در این دیدار که در سالن زاگرس مریوان و به دلیل تدابیر پیشگیری از ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد راه یاب ملل توانست با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ بر تیم سپاهان غلبه کند.

راه‌یاب ملل مریوان با کسب این پیروزی، ۱۵ امتیازی از پنج برد شد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت تیم سپاهان هم به رتبه چهارم رفت. ا

درخشان از تیم راه‌یاب ملل و علیرضا مباشری از تیم سپاهان در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال در ابتدای امسال با حضور ۱۳ تیم شامل شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد آغاز به کار کرد که تیم پیام خراسان در پی عمل نکردن به تعهدات مالی از سوی فدراسیون از لیگ برتر مردان ایران حذف شد و اکنون رقابت ها با حضور ۱۲ تیم پیگیری می شود.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403