همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد


حس جنسی به زنان دیگر,شوهرم از من تحریک نمیشه،شوهرم میل جنسی به من ندارد،همسرم تمایل جنسی نسبت به من نداره،همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد



همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد

همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد

همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد

همسرم حس جنسی به من نداره و به زنان غریبه حس جنسی داره آیا می توانم زندگی را ادامه دهم یا باید جدا شوم؟

سلام، خانمی هستم که ٥ساله با همسرم آشنا شدیم و حدود ٤ ساله باهم زندگی میکنیم. همیشه سر مسائل عاطفی با همسرم مشکل داشتیم اون به اندازه کافی بروز احساسات بلد نبود. منم فکر کردم بخاطر شخصیت جدی و منطیقیش باشه و همین طور محیط خانوادگیش.

اما بعد مدنی متوجه شدم فیلم های نامربوط میبینه و حتی گاها خودارضایی میکنه. البته شرایط کاریش تو این ٤ سال طرح اغماری بود.

الان چند ماهه کارش رو تغییر داده و هرشب خونه هست و به حرف اومده و میگه با تو اون حس جنسی و ندارم و دلیل تمام این رفتارام این بوده.

غیر از این مسائله هیچ مشکلی نداریم هم و دوست داریم نقاط مشترک داریم و هم و میفهمیم. میخوام بدونم نداشتن یا کم بودن حشر یا عاطفه یا کم یستری جنسی چیزی هست که قابل حل باشه یا نه بهتره جدا بشیم.

در حقیقت به من بی میل جنسی می باشد ولی حشرش بیشتر از قبل هم شده به زنای دیگه. درضمن خانوم خوش اندامی هستم و همیشه به خودم میرسم.

پاسخ مشاور جنسی

در پاسخ به مشکل شما و همسرتان ذکر چند نکته اهمیت دارد

حس جنسی مردان تابع عواطف آنها نیست

اینکه بخواهیم احساسات را در مردان به رابطه جنسی پیوند بزنیم، باید بگویم،حس جنسی و عاطفی درست است که مکمل یکدیگر هستند اما در مردان این پیوند و این حس به شدت زنان نیست، در واقع زنها بدون داشتن احساس و مسائل عاطفی نمی توانند رابطه جنسی برقرار کنند و همچنین برقراری رابطه جنسی باعث پیوند احساسی بیشتر و وابستگی در زنان می شود، اما در مردان اینگونه نیست، یعنی همه مردها می توانند بدون داشتن احساسات و عواطف با یک زن دیگر رابطه جنسی داشته و از رابطه جنسی شان لذت ببرند و بعد هم براحتی بدون حس وابستگی آن زن را رها کنند، مصداق روابط دوستی دختر و پسر که اکثر پسرها بعد از رسیدن به خواسته خود آن دختر را رها می کنند، اما بر عکس آن دختر به وی وابسته می شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره جنسی

پس می شود مردی بدون رابطه جنسی از نظر عاطفی همسر خود را دوست داشته باشد و ابراز علاقه کند ، بنا براین عدم ابراز احساسات از جانب همسرتان فقط و فقط به دلیل بی میلی جنسی به شما نیست شاید یک بخشی از آن باشد اما همه ی آن نیست

تفاوت مهم زنان و مردان در ابراز احساسات

یکی از تفاوت های دیگر بین زن و مرد نحوه ابراز علاقه و عواطف است در واقع اکثر مردهای ایرانی به درستی نحوه ابراز علاقه به همسر را نیاموخته اند، حتی برخی از آنها اعتقاد به آن نداشته و آنرا زن ذلیلی می پندارند.

وقتی مردی صبح برای کار کردن بیرون رفته و تلاش می کند از نظر او این یعنی ابراز علاقه، حال آنکه ممکن است همسر وی انتظار داشته باشد در طول روز شوهرش سراغ او را بگیرد، به او پیام دهد، ابراز علاقه زبانی کند و امثالهم

نداشتن حس جنسی به همسر

این یک واقعیت تلخ است،برخی مردها از نظر عاطفی بسیار همسر خود را دوست دارند اما از نظر جنسی میلی به همسرشان ندارند،از همسر خود تحریک نشده و شاید حتی از رابطه جنسی با همسر لذت هم نبرند و فقط برای رضایت جنسی و تامین نیاز همسر با او هم بستر شوند. این مردها بیشتر به سمت خودارضایی کشیده می شوند.

چرا برخی افراد به همسر خود میل جنسی ندارند و از او تحریک نمی شوند؟

همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد

اعتیاد به خودارضایی در دوران مجردی و تماشای فیلم های پورن از عواملی است که باعث این حس در مردان می شود این رفتار مردها می تواند بعد از ازدواج نیز ادامه دار باشد و حتی باعث عدم ثبات در فانتزی جنسی آنها شود، در واقع ممکن است گستردگی رفتارها و کاراکترها ( بازیگران ) جنسی در فیلم های پورن باعث شود تا خواسته های جنسی فرد هر چند وقت یکبار تغییر کند بنابراین ممکن است زمانی که تصمیم به انتخاب همسر داشته معیارهای جنسی وی تحت تاثیر فانتری جنسی خاصی بوده باشد و بعد از مدتی این معیار تغییر کرده باشد،در مشاوره ها داریم که مردی که در سن 25 سالگی از زنان با اندام چاق و پوست سفید تحریک میشده و بر همین اساس همسر انتخاب کرده اما بعد از مدتی جذب زنان با اندام لاغر و پوست تیره می شود و در نتیجه از نظر ظاهری از همسر خود تحریک نمی شود.پس مشکل مربوط به اندام یا ظاهر شما نیست بلکه ممکن است سلیقه همسرتان تغییر کرده باشد.

بنابراین تماشای فیلم های پورن و تداوم خودارضایی می تواند باعث مقایسه همسر با زنان دیگر و بی میلی جنسی به او شود و در مقابل از زنان دیگر تحریک شود.

رفتارهای شما در بی میلی جنسی همسرتان تاثیر دارد

از طرف دیگر بیشتر از ظاهر و اندام، رفتارهای تحریک آمیز و اغوا کننده در یک زن می تواند عاملی برای تحریک جنسی همسر باشد آیا شما چنین رفتارهایی داشته اید؟

گاهی وقتها این رفتارهای زنان یا مردان است که باعث بی میلی جنسی همسر می شود، به عنوان مثال زنانی که برای همسرشان به جای نقش همسری نقش مادری ایفا می کنند،زنانی که از نظر مالی مستقل هستند، زنانی که از شوهرشان چند سال بزرگتر هستند، زنانی که در رابطه جنسی راحت و بی حیا نیستند، زنانی که برای رابطه جنسی پیش قدم نمی شوند، زنانی که به خواسته ها و فانتزی های جنسی شوهرشان توجه نمی کنند،زنانی که درخواستهای جنسی همسرشان را نادیده می گیرند و البته رفتارهای دیگر خارج از بستر زناشویی.

همه مردها به زنان دیگر می توانند حس جنسی داشته باشند

از آنجایی که مردان برای برقراری رابطه جنسی نیاز به عامل احساسات ندارند، بنابراین نسبت به زنانی که در تناسب فانتزی ها و معیارهای جنسی آنها می باشد، حس جنسی پیدا می کنند و این زن می تواند هر کسی باشد،این حس در مردانی که فیلم پورن تماشا می کنند بیشتر است،چرا که حس تنوع طلبی آنها بیشتر می شود، پس اینطور فکر نکنید که فقط و فقط همسر شما چنین حسی دارد، نقش شما به عنوان همسر بسیار اهمیت دارد، زنی که شوهرش را سیر می کند و پاسخگوی نیازهای او هست برگه برنده را در دست دارد .

آیا بی میلی جنسی شوهرتان به شما قابل درمان است

پاسخ به این سوال بستگی به همسرتان و شما دارد،بله اگر هر دوی شما و البته بیشتر همسرتان بخواهد این اتفاق شدنی است، اما باید صحبتهای همسرتان را هم شنید، پس آنچه در بالا ذکر شد مشخصا در مورد همسر شما و مشکل شما نبوده و یک بحث کلی می باشد و نباید به عنوان راه حل و مشاوره تلقی شود،چرا که بدون آنکه صحبتهای همسرتان را نشنویم نمی توانیم مشاوره مطلوبی ارائه دهیم، لذا توصیه می شود به اتفاق همسرتان جهت مشاوره حضوری اقدام کنید

خلاصه مطلب:

در این مطلب درباره علت و درمان بی میلی جنسی همسر و همچنین حس جنسی مردان به زنان دیگر صحبت کردیم،همچنین با واژه های فانتزی جنسی،اعتیاد به خودارضایی،فیلم پورن از عواملی که در این فرآیند نقش مهمی ایفا می کند نیز آشنا شدیم که با کلیک روی هر عنوان می توانید اطلاعات بیشتر دریافت کنید،مشکلات زناشویی تا درصد قابل توجهی به شرط تلاش و خواسته دو طرف به شرط مشاوره زناشویی قابل رفع می باشد و مشاور باید صحبتهای هر دو طرف را شنیده تا بتواند راهنمایی مطلوب ارائه کند منتظر نظرات شما در بخش نظرات این پست هستیم.

ارسال سوال یا مشاوره

اشتراک گذاری مطلب
همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
7




نظر شما در مورد مطلب همسرم به زنان دیگر حس جنسی دارد چیست
:نام
نظر شما
عدد بالا چند است؟ ثبت نظر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»