با هایپرکار هیبریدی زینگر 21C آشنا شوید؛ صفر تا 100km/h فقط در 1.9 ثانیه!


با هایپرکار هیبریدی زینگر 21C آشنا شوید؛ صفر تا 100km/h فقط در 1.9 ثانیه!

امسال در نمایشگاه خودرو ژنو، زینگر 21C را به عنوان یک هایپرکار تازه ملاقات خواهیم کرد. در همین راستا، کمپانی سازنده با انتشار ویدیو و تصاویری از Czinger 21C به استقبال این رویداد رفته است. یکی از نکات برجسته در مشخصات فنی این ابرخودرو، پیشرانه هایبرید آن است که قدرت 1250 اسب بخار را به... نوشته با هایپرکار هیبریدی زینگر 21C آشنا شوید؛ صفر تا...

امسال در نمایشگاه خودرو ژنو، زینگر 21C را به عنوان یک هایپرکار تازه ملاقات خواهیم کرد. در همین راستا، کمپانی سازنده با انتشار ویدیو و تصاویری از Czinger 21C به استقبال این رویداد رفته است.

یکی از نکات برجسته در مشخصات فنی این ابرخودرو، پیشرانه هایبرید آن است که قدرت 1250 اسب بخار را به ارمغان می‌آورد. به لطف چنین نیرویی، زینگر 21C تنها در 1.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. جالب اینکه تعبیه دو صندلی به صورت پشت سر هم در این هایپرکار، راننده را در مرکز نیمه جلویی قرار می‌دهد.

با هایپرکار هیبریدی زینگر 21C آشنا شوید؛ صفر تا 100km/h فقط در 1.9 ثانیه!با هایپرکار هیبریدی زینگر 21C آشنا شوید؛ صفر تا 100km/h فقط در 1.9 ثانیه!

طراحی، مهندسی و تولید زینگر ۲۱ سی توسط گروهی از صنعتگران و دانشمندان در لس‌آنجلس انجام شده است. شرکت سازنده ادعا می‌کند کاربرد تکنولوژی‌های نوین و طراحی منحصر به فرد، از آن یک خودروی انقلابی می‌سازد.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

با مشاهده‌ی این تصاویر می‌توانیم ذهنیتی از ظاهر دلربای زینگر 21 سی به دست بیاوریم؛ اما هنوز اکثر مشخصات این خودرو هیبریدی بر ما پوشیده است و برای آشنایی بیشتر، باید منتظر رونمایی از آن در نمایشگاه ژنو (روز سیزدهم اسفند) باشیم.

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

البته ویدیوی کوتاهی هم هست که نگاهی به مراحل تولید و عملکرد خودرو در پیست آزمایش دارد. تعویض سریع دنده در این ویدیو، می‌تواند نشانه‌ای از وجود گیربکس ترتیبی (sequential gearbox) باشد. هنوز جزئیاتی درباره قیمت زینگر 21C منتشر نشده است؛ ولی قطعا خودروی گران‌قیمتی خواهد بود.

هایپرکار هایبرید زینگر 21C

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا