جزئیات برجسته لوتوس اویجا


جزئیات برجسته لوتوس اویجا

لوتوس تلاش‌های زیادی برای تولید هایپرکار الکتریکی اویجا انجام داده است. این خودرو می‌خواهد قوانین دنیای پرفورمنس را بازنویسی کرده و بریتانیایی‌ها را وارد عصر جدیدی کند. CarWow شانس بررسی این هایپرکار در تأسیسات تولید جدید لوتوس در نورفولک را داشته و جزئیات اولین خودروی الکتریکی این برند را شمرده است. اویجا به چهار پیشرانه … The post جزئیات...

لوتوس تلاش‌های زیادی برای تولید هایپرکار الکتریکی اویجا انجام داده است. این خودرو می‌خواهد قوانین دنیای پرفورمنس را بازنویسی کرده و بریتانیایی‌ها را وارد عصر جدیدی کند.

جزئیات برجسته لوتوس اویجا

CarWow شانس بررسی این هایپرکار در تأسیسات تولید جدید لوتوس در نورفولک را داشته و جزئیات اولین خودروی الکتریکی این برند را شمرده است.

جزئیات برجسته لوتوس اویجا

اویجا به چهار پیشرانه الکتریکی (یک پیشرانه برای هر چرخ) مجهز بوده و قدرت ترکیبی 1973 اسب بخاری و گشتاور 1700 نیوتون متری تولید می‌کند. انتظار می‌رود شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو کمتر از 3 ثانیه باشد و اویجا زیر 9 ثانیه از سکون به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز طبق انتظارات بیش از 320 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

جزئیات برجسته لوتوس اویجا

این خودرو بر پایه‌ی شاسی مونوکوک فیبر کربنی‌ای ساخته شده که تنها 129 کیلوگرم وزن دارد. این خودرو وزن کلی 1680 کیلویی خواهد داشت که برای محصولی با باتری لیتیوم-یونی سنگین کاملاً احساس‌برانگیز است.

جزئیات برجسته لوتوس اویجا جزئیات برجسته لوتوس اویجا جزئیات برجسته لوتوس اویجا

خب صحبت از باتری شد و باید گفت در دل اویجا باتری 70 کیلووات ساعتی قرار گرفته و برد حدود 400 کیلومتری ایجاد می‌کند. شارژ این باتری با استفاده از باتری 350 کیلوواتی در کمتر از 20 دقیقه انجام خواهد شد و می‌توان آن را با شارژر سریع 800 کیلوواتی که فعلاً در دسترس نیست شارژ کرد.

جزئیات برجسته لوتوس اویجا جزئیات برجسته لوتوس اویجا

لوتوس تنها 130 دستگاه از اویجا تولید خواهد کرد و هر یک بهای 2.6 میلیون دلاری خواهد داشت. قرار است تولید این هایپرکار از تابستان سال جاری میلادی آغاز شود.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...