خرید اینترنتی و غیر حضوری راهی برای مبارزه با کرونا


خرید اینترنتی و غیر حضوری راهی برای مبارزه با کرونا

این روزها هر گروهی به نوبه خود تلاش میکند اطلاعاتش را برای مبارزه با ویروس کشنده کرونا به گوش جامعه تزریق کند. اما مهمترین و اصلی ترین و بی تردید تنها راه مبارزه با کرونا، ماندن در خانه و حضور نداشتن در مکان های عمومی است. اگر این بار دست به دست هم ندهیم و اتحاد را در این زمینه حفظ نکنیم عاقبت خوبی نخواهیم داشت.پیشنهاد دکوریکور به شما : این...

این روزها هر گروهی به نوبه خود تلاش میکند اطلاعاتش را برای مبارزه با ویروس کشنده کرونا به گوش جامعه تزریق کند.

اما مهمترین و اصلی ترین و بی تردید تنها راه مبارزه با کرونا، ماندن در خانه و حضور نداشتن در مکان های عمومی است. اگر این بار دست به دست هم ندهیم و اتحاد را در این زمینه حفظ نکنیم عاقبت خوبی نخواهیم داشت.
پیشنهاد دکوریکور به شما : این روزها تا جای ممکن از خانه بیرون نروید، خرید های خود را تلفنی یا اینترنتی انجام دهید و سعی کنید امور غیر ضروری را غیر حضوری انجام دهید.

گروه دکوریکور تمام تلاش خود را میکند که محصولات را به بهترین شکل با رعایت بهداشت و همچنین با صداقت تمام برای مخاطبان به نمایش بگذارد. شما نیاز به حضور در مراکز دکوریکور ندارید. تنها کافیست دستکش خود را دست کنید، محصول را از پیک دریافت کنید و دستکش خود را دور بیاندازید.
برای خرید های سوپر مارکتی خود از برنامه های انلاین استفاده کنید، بهتر است این چند وقت قلیان نکشید و از رستوران غذا تهیه نکنید و گوشت و مرغ را قبل از مصرف کاملا بپزید.
حتی اگر در مکان عمومی حضور داشتید به هیچ عنوان دست خود را به چشم دهان و بینی خود نزنید.

بی دلیل استرس نگیرید و بی دلیل به بیمارستان ها و مراکزی که احتمال حضور این ویروس در انجا هست حضور پیدا نکنید.

به فروشگاه های انلاین اعتماد کنید و سعی کنید قبل از بیرون رفتن برای خرید، ابتدا نیاز خود را در گوگل سرچ کنید و به خرید غیر حضوری بسنده کنید.

خرید اینترنتی و غیر حضوری راهی برای مبارزه با کرونا

خرید اینترنتی و غیر حضوری راهی برای مبارزه با کرونا

خرید اینترنتی و غیر حضوری راهی برای مبارزه با کرونا خرید اینترنتی و غیر حضوری راهی برای مبارزه با کرونا
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور