قابل دریافت بودن گواهینامه آزمون کتبی قرآن و عترت از طریق سامانه


قابل دریافت بودن گواهینامه آزمون کتبی قرآن و عترت از طریق سامانه

مسئول امور قرآن و عترت ارشاد سمنان از قابل دریافت بودن گواهینامه شرکت‌کنندگان و نیز لوح تقدیر برترین‌های هجدهمین آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت خبر داد.

قابل دریافت بودن گواهینامه آزمون کتبی قرآن و عترت از طریق سامانه

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره امروز، 5 اسفندماه از قابل دریافت بودن گواهینامه شرکت‌کنندگان و نیز لوح تقدیر برترین‌های هجدهمین آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند از طریق سامانه‌ای که در آن ثبت‌نام کرده‌اند گواهینامه خود را دریافت کنند، اظهار کرد: شرکت‌کنندگانی که در این آزمون نمره ۹۰ به بالا نیز کسب کرده‌اند می‌توانند از طریق همین سامانه لوح تقدیر خود را دریافت کنند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان یادآور شد: در سامانه امکان ویرایش و اصلاح عکس شرکت‌کنندگان نیز فراهم است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای ویرایش عکس گواهینامه یا لوح تقدیر خود نیز اقدام کنند.

به گفته نورمحمدی، در مرحله کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر یازدهم اسفند در هشت حوزه در این استان به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا