داروخانه‌ها و مراکز تجهیزات پزشکی زیر ذره‌بین فرمانداری و دادستانی مراغه


داروخانه‌ها و مراکز تجهیزات پزشکی زیر ذره‌بین فرمانداری و دادستانی مراغه

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه به همراه دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسوولان دستگاه های متولی این شهرستان در راستای بررسی وضعیت توزیع اقلام مورد نیاز پزشکی در کنترل کرونا ویروس، از داروخانه‌ها و عرضه محصولات و تجهیزات پزشکی بازدید کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز دوشنبه در جریان این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: دولت در سطح کلان تصمیم گرفته تا اقلام مورد نیاز در شهرستان ها از سوی مراکز بهداشتی و دانشکده علوم پزشکی تامین و توزیع شود که امیدواریم بزودی در سطح شهرستان اقلام مورد نیاز را تامین کنیم.
حمید شکری گفت: استفاده از ماسک برای همه ضرورت ندارد و تنها برای افرادی که مشکوک و بیماری دارند توصیه می شود.
وی افزود: کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز بدلیل افزایش تقاضای مردم بوده و مردم و مسوولان باید در این خصوص همکاری کنند و نباید شاهد احتکار این اقلام در خانه ها باشیم.
شکری از مردم خواست تا افزایش قیمت غیرمتعارف اقلام بهداشتی در داروخانه‌ها و مراکز عرضه این اقلام را گزارش کنند تا از سوی تیم های نظارتی رسیدگی شود.

داروخانه‌ها و مراکز تجهیزات پزشکی زیر ذره‌بین فرمانداری و دادستانی مراغه
به گزارش ایرنا، کرونا، ویروسی شایع است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کرونا ویروس جدید نشان داده که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه، تنگی نفس سردرد و گاهی با اسهال و استفراغ همراه است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!