عکس ؛ نجات شهرخودرو با کامبک رویایی


عکس ؛ نجات شهرخودرو با کامبک رویایی

مشهدی‌ها پس از دو شکست سخت در آسیا، در لیگ مجددا به پیروزی رسیدند. نوشته عکس ؛ نجات شهرخودرو با کامبک رویایی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ نجات شهرخودرو با کامبک رویایی

کامبک رویایی سرآسیایی در یحیی تایم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۳
عکس ؛ نجات شهرخودرو با کامبک رویایی

مشهدی‌ها پس از دو شکست سخت در آسیا، در لیگ مجددا به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کسب سه پیروزی در ۱۳ مصاف آخر تنها نماینده خراسان در لیگ و آسیا، سرآسیایی سرمربی جوان شهر خودرو و شاگردانش را به لبه پرتگاه حذف از آسیا و خداحافظی با تیم های برتر جدول رسانده بود.

کارنامه پر شکست شهر خودرو در فصل جاری لیگ و حذفی برابر تیم های خوزستانی، نگرانی هواداران مشهدی را که حتی نه در بازی های آسیا، که دیروز در لیگ هم از تماشای بازی تیمشان محروم بودند را برای سقوط از پرتگاه دوچندان می‌کرد.

جریان بازی انتقامی دیروز هم برای تلافی شکست برابر نفت MIS در جام حذفی، خیلی زود به ضرر مشهدی‌ها شد؛ روی یک ارسال توپ رحمتی توپ اول را با واکنشی خوب دفع کرد اما در بازگشت دوباره توپ ناکام ماند و غفلت دفاع مشهدی‌ها گل اول را برای نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

نیمه نخست و بعد از گل نفت، حملات گاه و بی‌گاه مشهدی‌ها روی دروازه شهر خودرو ثمری نداشت؛ آمار ضعیف ۸ بازی بدون گل زده در ۱۳ دوئل پایانی‌شان شهادت می‌داد که آنها هر چه آمار دفاعی‌شان خوب است، در خط حمله زهردار ظاهر نمی‌شوند.

اما با شروع نیمه دوم و تداوم حملات، سرانجام شوت غافلگیر کننده قاسمی نژاد مشهدی‌ها را به بازی برگرداند و سوپرگل امین، سرآسیایی را پیش از دوئل بزرگ و حیثیتی برابر یحیی به بازگشت و کسب نتیجه امیدوار کرد.

عکس ؛ نجات شهرخودرو با کامبک رویایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل